بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس یکی از انتخاب‌های اجباری گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی سرخپوشان برای هفته اول و بازی برابر پارس جنوبی جم به شمار می‌رود.
کد خبر: ۱۲۲۴۵۶۷

رادوشویچ درباره فصل جدید لیگ برتر گفت: فصل قبل نیز برای بازی اول، من دروازه‌بان پرسپولیس بودم که کلین‌شیت کردم و پرسپولیس هم سه‌امتیاز گرفت.امیدوارم تجربه شیرین فصل قبل این فصل هم تکرار شود. پرسپولیس یک خانواده بزرگ و چند میلیون نفری است که اگر حمایت این هواداران ادامه داشته باشد، بار دیگر قهرمان لیگ می‌شویم و از سوی دیگر، می‌توانیم دوباره حضور در فینال آسیا را تجربه کنیم. البته خواسته ما، فراتر از تجربه دوباره رسیدن به فینال آسیاست و این بار، به دنبال قهرمانی در همه جام‌های ممکن هستیم چون قرار است با این بازیکنان خوب و کادرفنی جدید، کارهای بزرگ‌تری انجام ‌دهیم.
بوژیدار همچنین گفت: با این‌که تغییرات زیادی طی ماه‌های اخیر در پرسپولیس به‌وجود آمده ولی شانس ما برای تکرار قهرمانی کم نشده است. می‌توانم باردیگر همراه با پرسپولیس قهرمان شوم. من فقط از وضعیت تیم خودمان خبر دارم و به همین دلیل می‌گویم قهرمانی در فصل جدید را باز هم برای پرسپولیس بنویسید چون ما می‌خواهیم برای چهارمین بار پشت‌سر هم این عنوان را به‌دست بیاوریم و به هوادارانمان تقدیم کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها