گفت‌وگوی آدینه این هفته با مهران رجبی

به روستای پلکانی‌ اورامانات سفر کنید

مهران رجبی، جزو آن دسته از افرادی است که هنگام گفت‌وگو نمی‌دانی کدام‌یک از حرف‌هایش را جدی برداشت کنی و کدام را مزاح. همین هم شیرینی گفت‌وگو با او را دوچندان می‌کند.
کد خبر: ۱۲۲۴۳۵۰

رجبی متولد دی1340 در خیابان امیری شهر کرج است. دست روزگار او را برای خواندن درس مورد علاقه‌اش یعنی طلبگی یاری نکرد و در جای دیگری به موفقیت رساند. در مقطع کارشناسی توانست با رتبه 29، وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و رشته گرافیک شود. پس از آن رتبه اول کارشناسی ارشد گرافیک سال 69 را به نام خود زد و از آنجا که این مقطع از گرافیک را دانشگاه تهران نداشت در دانشگاه تربیت مدرس فارغ‌التحصیل شد. رجبی البته خودش بیان می‌کند درس‌خوان نبوده و فقط اعتماد به‌نفس بالایی داشته. سپس به‌علت تعهد به خدمتش به جای پنج سال، 18 سال معلم هنرستان در رشته گرافیک بوده است و بعد خود را بازخرید می‌کند. او میان این سال‌ها به شغل بازیگری نیز روی آورد. مهران رجبی هم‌اکنون مشغول بازی در سریالی به نام «87 متر» کیانوش عیاری و کاری از احمد امینی است. تیغ و ترمه، انزوا، معراجی‌ها ۲، آقای الف (سه بعدی)، خانه پدری، آژانس ازدواج، خنده در باران، بعدازظهر سگی سگی، اخراجی‌ها ۲، قاعده بازی، به آهستگی، جایی در دوردست، مارمولک، عزیزم من کوک نیستم، زیر نور ماه و طلا و مس از فیلم‌های سینمایی هستند که مهران رجبی در آن به ایفای نقش پرداخته است.
گفت‌وگویمان با آقای رجبی به تابستان‌های دوران کودکی‌اش هم رسید. او می‌گفت تابستان‌ها را در سد کرج روستای واریان جایی در شرق کرج می‌گذرانده و کسی که آنجا زندگی کرده باشد می‌داند تابستانش چقدر قشنگ است. رجبی اعتقاد دارد «کسی که با خطر بزرگ شده باشد مشکلات برایش شکلات است!»

شیما آشتیانی
خبرنگار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها