یکی از وکلای خانواده مرحوم میترا استاد از تلاش بعضی وزرای دولت فعلی و دولتمردان دولت قبلی برای جلب رضایت اولیای‌دم خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۳۸۵۳

محمود حاجیلویی در گفت‌وگو با تسنیم درباره این‌که روند مذاکرات برای اخذ رضایت از اولیای‌دم به چه صورت بود و غیر از وکلا و دختر آقای نجفی افراد دیگری هم مثل رجال سیاسی دراین مذاکرات نقشی داشتند، بیان کرد: در این مهم، نقش بزرگان کرمانشاه، خانواده و برادران و دختر و وکلای آقای نجفی و دولتمردانی در حد وزرا از هیات دولت فعلی و دولتمردانی از دولت اصلاحات و همکاران سابق نجفی بی‌تأثیر نبود که به دلیل این‌که شاید رضایتی از اعلام نام آنها در این کار نداشته باشند، از اعلام نامشان معذوریم.
وی درباره این‌که آیا مذاکرات از ناحیه اولیای‌دم به نمایندگی آقای مسعود استاد برگزار شد یا اولیای‌دم نیز حضور داشتند، گفت: جلسات متعددی برگزار شد که در عمده آنها آقای مسعود استاد به نمایندگی از طرف اولیای‌دم حضور داشت و پدر و مادر مرحومه در جلسات اصلی شرکت داشتند تا رضایت و گذشت حاصل شد.
حاجیلویی تاکید کرد: رضایت کاملا بی قیدوشرط صادر شده و اولیای‌دم به‌رغم داشتن این حق، هیچ‌گونه مبلغی به‌عنوان دیه یا وجه‌المصالحه دریافت نکرده‌اند و هرگونه شایعه در این‌باره بی‌اساس و کذب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها