ادامه تصویربرداری آخر خط در سوریه و لبنان

علی مسعودی، کارگردان در گفت‌وگو با فارس از پایان تصویربرداری پخش ایران مجموعه تلویزیونی «آخر‌خط» خبر داد و گفت: در حال حاضر منتظر فراهم شدن شرایط برای رفتن به لبنان و سوریه برای ادامه تصویربرداری هستیم.
کد خبر: ۱۲۲۳۷۷۸

وی به تغییر تهیه‌کننده سریال اشاره و اظهار کرد: تا به حال آقای شیرمحمدی، تهیه‌کنندگی کار را به عهده داشتند که الان ایشان مجری طرح سریال شده‌اند و تهیه‌کنندگی بر عهده آقای شهیدی قرار
گرفته است.
علی مسعودی که بیشتر به واسطه استندآپ‌هایش در خندوانه شناخته می‌شود، در پاسخ به این‌که کدام بازیگران به لبنان و سوریه خواهند رفت، عنوان کرد: خودم، شهرام قائدی و عباس جمشیدی‌فر از جمله بازیگرانی هستیم که در آن بخش‌ها هم کار داریم، اما پنج بازیگر دیگر نیز از ایران در این بخش ما را همراهی خواهند کرد. البته ناگفته نماند که بازیگرانی از لبنان و سوریه هم باید انتخاب کنیم.
وی درباره این‌که چه بخش‌هایی در سفر به لبنان و سوریه تصویربرداری خواهند شد اظهار کرد: در این سریال ماجرایی روایت می‌شود که چند نفر دانسته و با هدفی مشخص راهی یک سفر می‌شوند. آنها می‌دانند که چرا می‌روند و چه هدفی را دنبال می‌کنند. ماجرایی که با زبانی طنز برای مخاطب گفته می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها