معاون کل وزارت بهداشت گفت: ایجاد اعتماد و حس خوب بین ارائه‌کنندگان و دریافت‌کنندگان خدمت موجب افزایش میزان موفقیت خدمات و کاهش بار مراجعات و هزینه‌های سیستم بهداشت درمانی خواهد شد، کمااین‌که بسیاری از مراجعات متعدد ناشی از نبود اعتماد، احترام و قدردانی متقابل است.
کد خبر: ۱۲۲۳۱۴۹

به گزارش جام‌جم، ایرج حریرچی در برنامه صبح و گفت‌وگو با موضوع ترویج فرهنگ قدردانی بین پزشکان افزود: رابطه بین پزشک و بیمار و هر نوع مراقب سلامت و ارائه‌کننده خدمات اعم از بهورز، پرستار، پزشک عمومی و پزشک متخصص بر مبنای اعتماد متقابل بین آنها شکل می‌گیرد. وی افزود: اگر بیمار یا درخواست‌کننده خدمتی نباشد، فرصت ارائه خدمت و انجام فعالیت‌ها هم از ما سلب خواهد شد؛ لذا ما هم قدردان مراجعه‌کنندگان هستیم. حریرچی با اشاره به افزایش استانداردهای سلامت به‌ویژه حوزه خدمات بهداشتی در روستاها، بیان کرد: این توفیق به مدد فعالیت بهورزان، پزشکان خانواده و ماماهای مستقر در روستاها به‌دست آمده است. علاوه براین، مراقبان سلامت در حاشیه شهرها نیز با وجود تمام سختی‌ها، شاخص‌های بهداشتی حاشیه شهر را به خود هسته مرکزی شهر نزدیک کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها