تیم برق شیراز موفق شد در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ، تیم سرخپوشان دلوار افزار را در ورزشگاه حافظیه با نتیجه 2بر صفر شکست دهد و به مرحله بعدی صعود کند.
کد خبر: ۱۲۲۲۸۵

گلهای تیم برق شیراز را میرهانی هاشمی در دقیقه 30 و مجتبی انصافی در دقیقه 77 به ثمر رساندند. برق شیراز با این پیروزی در مرحله بعد باید به مصاف صباباتری برود. این دیدار روز یکشنبه 24 دی برگزار می شود.

احتمال نشستن بگوویچ روی نیمکت امیدها

ایسنا: در شرایطی که رایزنی ها برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید همچنان ادامه دارد و مسوولان فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی خارجی به تصمیم نهایی رسیده اند، آخرین خبرها از شانس وینگو بگوویچ برای تصدی پست سرمربیگری تیم امید حکایت دارد. به نظر می رسد، مذاکرات اولیه با این مربی همراه با توافق بوده است و بحث حضور وی در ایران ، در نشست امروز بعدازظهر مسوولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال بررسی می شود تا در صورت توافق ، مذاکرات نهایی با این مربی کروات آغاز شود. بگوویچ پیش از این با مسوولان فولاد خوزستان وارد مذاکره شده بود.

سرپرست تیمهای ملی قایقرانی درگذشت

: محمدحسن ساقی شب ، سرپرست تیمهای ملی آبهای آرام قایقرانی در 60سالگی دار فانی را وداع گفت. ساقی شب که قهرمانی آسیا در چین ، عنوان چهارمی بازیهای جهانی مالزی و عنوان دومی بازیهای آسیایی هندوستان را در کارنامه خود به ثبت رسانده بود، به مدت 8سال سرپرستی تیم های ملی آبهای آرام کشورمان را به عهده داشت.

آغاز مسابقات ژیمناستیک جام همبستگی

: اولین دوره مسابقات ژیمناستیک جام همبستگی با حضور تیمهای عراق ، سودان (2 تیم) ، سوریه ، ایران و 2 تیم از استان مازندران از ساعت 9 صبح امروز در ساری برگزار می شود. این مسابقات در بخش بانوان و برای اولین بار برگزار خواهد شد که ورزشکاران در 4 اسباب با هم رقابت خواهند کرد.

سلطانی جانشین عابدزاده شد

فارس : بهروز سلطانی ، مربی جدید دروازه بان های تیم امید ایران از امروز و در آغاز تمرینات تیم امید ، کار خود را به جای عابدزاده در این تیم آغاز می کند. تمرینات تیم ملی امید در کمپ تیمهای ملی در 2 نوبت صبح و عصر برگزار می شود و این در حالی است که هنوز سرمربی تیم به طور رسمی مشخص نشده و قر ار است بازیکنان دعوت شده زیر نظر محمد پنجعلی ، یکی از مربیان این تیم تمرین کنند.

هفته دهم لیگ برتر هندبال

: هفته دهم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور فردا با انجام 5بازی همزمان در شهرهای مختلف ایران پیگیری می شود و در مهمترین دیدار این هفته ، فولادمبارکه سپاهان ، قهرمان نیم فصل به مصاف آهن بافق یزد می رود که در جایگاه چهارم جدول قرار دارد. برنامه این هفته بازیها را مرور می کنیم : فولادمبارکه سپاهان با آهن بافق یزد، شهرداری کرمان با دانشگاه آزاد اسلامی ، صنعت مس کرمان با نفت تهران ، هپکو اراک با فولادمبارکه سپاهان نوین ، شهرداری تبریز با کابل خودرو سبزوار (همه بازیها ساعت 16 برگزار می شود)

معرفی مربیان و اعضای کمیته فنی موقت کشتی فرنگی

ایسنا: پس از جلسه هماهنگی کشتی فرنگی در خانه کشتی ، کادر فنی و کمیته فنی موقت کشتی فرنگی انتخاب شدند که رضا سیم خواه ، ناصر نوربخش ، علیرضا لرستانی و حسام الدین جعفری به عنوان کادر فنی موقت کشتی فرنگی برگزیده شدند. بهرام مشتاقی نیز سرپرستی اردو را بر عهده خواهد داشت . همچنین کمیته فنی موقت 7 نفره متشکل از رضا قلیچ خانی ، هاشم قنبری ، رشید محمدزاده ، علی الله یاری ، محمد دلیریان ، حسین تورانیان و رحیم علی آبادی برای کشتی فرنگی تشکیل شد؛ البته احکام صادره تا جام یادگار امام (ره) خواهد بود. در جلسه هماهنگی کشتی فرنگی محمد بنا، حسن بابک ، احد پازاج ، عبدالله چمن گلی و حسین گلابی از جمله غایبان بودند.

قلعه نویی استقلالی ها را نگه داشت

: با توجه به برپایی اردوی استقلال در جزیره کیش مربیان استقلال از قلعه نویی خواستند ، ملی پوشان استقلال پس از دیدار تیم ملی مقابل اشتوتگارت ، امارات را ترک کنند و به اردوی این تیم ملحق شوند ؛ اما با مخالفت قلعه نویی ، ملی پوشان استقلال در امارات ماندگار شدند. به این ترتیب ملی پوشان استقلال تهران روز شنبه از امارات به کیش سفر خواهند کرد.

شمشیربازان امروز به کیش می روند

: تیم ایران با 17 شمشیرباز اسلحه سابر و 20 شمشیرباز اسلحه اپه امروز برای شرکت در جام جهانی راهی کیش می شود. مسابقات کلاس A جهانی اپه و جایزه بزرگ سابر از فردا به مدت 3 روز در جزیره کیش برگزار می شود و شمشیربازان کشورمان برای کسب سهمیه المپیک چین با رقبای خود پیکار می کنند.

شروع لیگ بوکس از فردا

: لیگ بوکس باشگاه های کشور از روز جمعه با انجام 2 دیدار شروع می شود که در مسابقات گروه اول ، ملوان بندر انزلی پذیرای بسیج ایران خودرو است و پیوند رباطکریم به مصاف دانشگاه آزاد می رود.مسابقات گروه دوم نیز از 29 بهمن شروع می شود که راه آهن تهران میزبان تربیت بدنی خراسان است و مروارید خزر به مصاف پونه رشت می رود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها