به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت فولکس واگن قصد دارد تا اواخر سال آینده میلادی چند مدل جدید از خودروهای پیشرفته و جذاب خود را معرفی و به مشتریان عرضه کند.
فولکس واگن با برنامه ریزی ویژه قصد ایجاد نوعی تحول بزرگ را در تولیدات آینده خود دارد و به دنبال کسب سهم ویژهای از بازار است.
برخی از کارشناسان معتقدند فولکس واگن برای تولید خودروهای جدید خود با تعدادی از صنایع خودرو سازی چینی همکاری میکند.
اگرچه تا کنون فولکس واگن چنین همکاری را تایید نکرده است، ولی با توجه به بازار گسترده خریداران خودرو در چین احتمال چنین همکاری بسیار زیاد به نظر میرسد.
طرفداران فولکس واگن در انتظار خودروهای جدید این شرکت
مجله تخصصی خودرو با نام Motor.es که در اسپانیا منتشر میشود به تازگی با تمجید از اتومبیلهای جدید فولکس واگن آنها را تنها تعدادی خودروی شاسی بلند نداسته است.
گزارش منتشر شده در این مجله نشان میدهد فولکس واگن ویژگیها و تواناییهای خاصی را برای اتومبیلهای جدید خود در نظر گرفته است و با دقت در تمام جزییات بدنه خودروهای خود را به زیبایی طراحی کرده است.
با اینکه هنوز عکسهای رسمی از خودروهای جدید فولکس واگن منتشر نشده است، ولی به نظر میرسد اتومبیل T-Cross Coupe نمایندهای شایسته و پرقدرت برای معرفی نسل جدید شاسی بلندهای این شرکت آلمانی است.
خودروی T-Cross Coupe علاوه بر ظاهر زیبا و بهرهمندی از موتور پرقدرت دارای فضای بسیار زیادی برای سرنشینان و قرار دادن وسایل و لوازم مورد نیاز سفر است. راننده حتی میتواند در صورت نیار به فضای بیشتر برای حمل بار صندلیهای انتهایی خودرو را جمع کرده و فضای بزرگتری را ایجاد کند.
هنوز مشخص نیست که تمامی مدلهای آینده فولکس واگن تا چه تاریخی معرفی میشود و تنها زمان اعلام شده از سوی فولکس واگن اواخر سال ۲۰۲۰ اعلام شده است.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین هشدار داد
حسن هانیزاده در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگوی تفصیلی با جام جم آنلاین مطرح کرد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد:
گیتی خامنه از دغدغههای محیطزیستیاش میگوید
علی داوودی و پدرش در تحریریه روزنامه «جامجم»:
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین هشدار داد
گفتوگوی «جامجم» با یک متخصص تغذیه درباره اینکه چطور فودبلاگرها در فضای مجازی عادات غذایی ما را شکل میدهند