سعید سلطانی، کارگردان تلویزیون در گفت‌وگو با صبا درباره آخرین وضعیت ساخت سریال «مهربانو» توضیح داد: سریال مهربانو که نام آن در حال حاضر «بوم و بانو» است همچنان در مرحله پیش‌تولید و بازنویسی فیلمنامه قرار دارد.
کد خبر: ۱۲۲۱۹۳۴

وی ادامه داد: برای نقش‌های مختلف بازیگرانی انتخاب شده‌اند، اما هنوز حضورشان قطعی نیست و بعد از قطعی شدن اسامی آنها اعلام می‌شود و همچنین مشغول آماده کردن مقدماتی برای صحنه و لباس هستیم.
کارگردان سریال بوم و بانو با اشاره به این‌که این سریال مجموعه‌ای تاریخی است درباره مکان‌های فیلمبرداری سریال بیان کرد: بخش مهمی از محل فیلمبرداری این سریال در شهرک سینمایی غزالی و اغلبشان جاهایی است که مجموعه‌های تاریخی از آن استفاده می‌کنند. همچنین از مکان‌های فیلمبرداری مکمل دیگری که در شهر تهران وجود دارد، استفاده می‌کنیم.
سلطانی با اشاره به این‌که برای ساخت مجموعه‌های تاریخی با تغییراتی که در ساخت و ساز شهری اتفاق افتاده است، دست ما باز نیست، گفت: اگر در شهر تهران مکان‌های فیلمبرداری مکمل مناسب را پیدا نکنیم به گزینه فیلمبرداری در شهرستان‌هایی که بافت تاریخی دارند نیز فکر و از این مناطق بازدید می‌کنیم.
وی ادامه داد: از آنجا که برای هر داستان تعاریف متفاوتی وجود دارد، مجبور به تغییرات و بازسازی در مکان‌های فیلمبرداری شهرک سینمایی هستیم و امیدواریم بعد از این مراحل بتوانیم در شهریور سال جاری بوم و بانو را کلید بزنیم. کارگردان سریال ستایش ۳ به این پرسش که مراحل فنی فصل سوم این سریال به پایان رسیده است یا نه، مطرح کرد: مراحل فنی مانند صداگذاری، موسیقی و تدوین که همزمان با هم انجام می‌شوند، رو به پایان است و این سریال از ابتدای مهر روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
فصل سوم سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی سعید مطلبی و تهیه‌کنندگی آرمان‌زرین‌کوب در ۳۰ قسمت برای شبکه سه سیما ساخته شده است.
داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، قربان نجفی، فریبا نادری، سینا شفیعی، فرهاد جم، کیهان ملکی، محمدرضا داوود‌نژاد، مهدی میامی، امیرمحمد زند، لاله مرزبان، کمند امیر‌سلیمانی، شهرام پور‌اسد، مهتاج نجومی، علی طالب‌لو، آتش تقی‌پور، مهرنوش ستاری، نگار جوکار، مریم نیک‌رفتار، امید علی‌مردانی، کریم قربانی و علی میلانی بازیگران سریال هستند. سریال بوم و بانو به نویسندگی شعله شریعتی و اعظم بهروز و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب در ۳۰قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه دوی سیما ساخته می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها