ماموران زمانی که عامل تیراندازی مرگبار چابهار را دستگیر کردند، دریافتند او به اتهام قتل هفت نفر تحت تعقیب پلیس اینترپل است.
کد خبر: ۱۲۲۱۷۰۷

به گزارش خبرنگار جام‌جم، سوم مرداد امسال، تیراندازی منجر به جرح در بلوار امام خمینی(ره) شهر چابهار به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد. در ادامه تیمی از ماموران راهی محل شده و در تحقیقات مقدماتی متوجه شدند، راننده یک دستگاه تاکسی مسافربری که در ایستگاه مسافربری «نوبندیان» در انتظار مسافر ایستاده بوده توسط سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. تحقیقات در محل ادامه داشت که از بیمارستان خبر رسید، مرد مجروح بر اثر شدت جراحت جان باخته است.
با مرگ مرد مجروح پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و کارآگاهان اداره جنایی تحقیقات در این‌باره را آغاز کردند. کارآگاهان با پیگیری‌های پلیسی ردپای یک تبعه غیرمجاز پاکستان را در این جنایت به‌دست آورده و تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی با بازپرس شعبه اول دادسرای چابهار مخفیگاه متهم را در محدوده خیابان حافظ محاصره و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر و در بازرسی از متهم یک قبضه کلت کمری، یک تیغه خشاب حاوی سه عدد تیر جنگی کشف کردند.
جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این باره گفت: در بازجویی از متهم مشخص شد خواهرزاده متهم با پرداخت ۲۴۰ هزار روپیه پاکستانی او را برای ارتکاب این جنایت اجیر کرده است.
سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری متهم دیگر این پرونده خاطرنشان کرد: در ادامه بررسی‌ها مشخص شد قاتل ۳۳ساله فردی سابقه دار است و به جرم قتل هفت نفر از اعضای یک خانواده در شهر«لیاری» ایالت بلوچستان پاکستان تحت تعقیب پلیس اینترپل است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها