دختر جوان که متهم به سرقت گوشی 700 میلیونی از خانه نامزدش است، در جریان تحقیقات منکر این سرقت شد. متهم مدعی است وسایلی که از خانه شاکی برداشته، متعلق به خودش بود.
کد خبر: ۱۲۲۱۷۰۴



به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 3بعداز ظهر دوازدهم مرداد امسال مردی با پلیس 110 تهران تماس گرفت و برای بازداشت دختری به اتهام سرقت کمک خواست. ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه در محله نیاوران رفتند. آنها مشاهده کردندکه مرد و زن جوانی در خیابان درگیر شده و مرد قصد دارد مانع فرار زن جوان شود. آن دو برای ادامه تحقیقات به کلانتری دربند منتقل شدند .
مرد جوان به افسر تحقیق گفت: پولدار هستم و کارم خرید و فروش خودروهای خارجی است. امروز برای انجام کاری از خانه بیرون رفتم و زمانی که بازگشتم دیدم برخی اثاثیه خانه‌ام از جمله مبلمان و ماکروویو و میز تلویزیون و .... سرقت شده است. علاوه بر این وسایل، گوشی تلفن همراه بدنه طلایم نیز سرقت شده بود. این زن در خانه ام بود و زمانی که می‌خواستم مانع فرارش شود با چاقو تهدیدم کرد.
وی افزود: او بعد از بیرون رفتن از خانه گوشی 700 میلیونی را به راننده نیسانی داد که وسایل سرقتی از خانه‌ام، بار ماشینش بود. راننده فرار کرد و من سعی کردم مانع فرار زن جوان شوم.
شاکی درباره گوشی گرانقیمتش گفت: من از فردی 900 میلیون تومان طلب داشتم. او نتوانست بدهی‌اش را بپردازد و به جای بدهی خود، این گوشی 700 میلیون تومانی را به من داد و قرار شد که مدتی بعد 200 میلیون تومان دیگر را بپردازد. از دختر جوان شکایت دارم چون علاوه بر وسایلم، گوشی گرانقیمتم را هم دزدیده است.
این در حالی بود که دختر جوان به نام شبنم با رد ادعاهای پسر جوان گفت: شاکی دروغ می‌گوید. وسایل متعلق به خودم بود که بردم و گوشی 700 میلیون تومانی‌اش را من سرقت نکردم. من با شاکی در یک مهمانی شبانه دوست شدم و بعد از مدتی ارتباطمان ادامه پیدا کرد و به هم علاقه مند شدیم. اردیبهشت امسال با هم نامزد کردیم و من وسایلی را به خانه مجردی نامزدم برده و وسایلم در آنجا بود که 60 میلیون تومان ارزش داشت. علاوه بر آن یک میلیون و 500 هزاردلار و 30 گرم طلا به نامزدم دادم تا با آن برایم سرمایه‌گذاری کند. حتی از صحنه انتقال وسایل به خانه نامزدم ودلارو طلایی که به او داده بودم عکس و فیلم هم تهیه کردم که یک روز برایم سند باشد و کلاهی سرم نگذارد. بعد از مدتی متوجه کارهای خلاف نامزدم و پول‌شویی‌های او شدم. به همین خاطر نامزدی‌ام را با او به هم زدم.
چند روز اطراف خانه‌اش کشیک دادم و زمانی که متوجه شدم او در خانه نیست، برای بردن وسایل وارد خانه‌اش شدم. وسایلم را بار نیسان کردم که نامزد سابقم سر رسید و با من درگیر شد.
پرونده‌ای در این‌باره در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران نزد بازپرس علی ایرد موسی تشکیل شد و با دستور قضایی دختر جوان - متهم پرونده - برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد تا راز سرقت گوشی 700 میلیون تومانی فاش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها