جنایت در پاتوق املتی چهره‌های سرشناس

مردی که به‌دلیل‌ دعوا به خاطر سرقفلی قهوه‌خانه معروفش که پاتوق چهره‌ها در تجریش بود، مرتکب قتل شده بود، به تشریح درگیری مرگبار پرداخت.
کد خبر: ۱۲۲۱۷۰۲

به گزارش جام‌جم، ساعت 10 صبح نهم مردادامسال، وقوع درگیری در یک قهوه‌خانه در خیابان دربندی که پاتوق چهره‌های معروف و بازیگران بود، به کلانتری تجریش گزارش شد. ماموران زمانی که در محل حاضر شدند، با مرد میانسالی روبه‌رو شدند که با ضربه چاقو زخمی شده بود. او به بیمارستان منتقل شدو تحت درمان قرار گرفت. در جریان تحقیقات معلوم شد درگیری میان مستاجر و صاحب قهوه‌خانه برسر سرقفلی ملک رخ داده است. عامل این درگیری که صاحب قهوه‌خانه بود با دستور قضایی بازداشت و برای ادامه تحقیقات به کلانتری تجریش منتقل شد. تحقیقات از وی ادامه داشت تا این‌که 14 ساعت بعد، ماموران کلانتری از طریق مسؤولان بیمارستان متوجه شدند مرد زخمی به‌دلیل شدت خونریزی فوت کرده است.پس از هماهنگی‌های لازم، جسد آن مرد به پزشکی قانونی و مرد ی که عامل جنایت بود نیز برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.
متهم پرونده به نام یحیی سرانجام به قتل مرد میانسال اعتراف کرد و به افسر تحقیق گفت: سال‌ها پیش سرقفلی این قهوه‌خانه را از مردی خریدم ودر آن املت و دیزی می‌فروختم. کارم باعث شد آنجا به پاتوق افراد معروف تبدیل شود. با افزایش قیمت ملک برسر سرقفلی قهوه‌خانه با فروشنده دچار اختلاف و درگیری شدم. روز حادثه هم برسر ماجرای سرقفلی با هم درگیر شدیم ودر اوج عصبانیت با چاقو ضربه‌هایی به وی زدم، اما نمی‌خواستم او را به قتل برسانم.
با توجه به اعتراف متهم ،تحقیقات تکمیلی از وی در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد تا او بعداز پایان یافتن تحقیقات صحنه جنایت را بازسازی کرده و روانه زندان شود.
این در حالی است که مرکز اطلاع رسانی تهران بزرگ نیز با تایید این خبر اعلام کرد متهم به قتل اعتراف و انگیزه‌اش را دعوا برسر ماجرای سرقفلی مغازه اعلام کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها