امر به معروف و نهی از منکر در شبکه قرآن

نشست مشترک شورای معارف سیما با ستاد امر به معروف و نهی از منکر و همچنین نمایندگان ستاد مرکزی اربعین در خصوص فریضه امر به معروف و نهی از منکر و گرامیداشت عید سعید غدیر در محل سالن جلسات شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۲۱۵۲۷

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، در این جلسه آیت‌ا... صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضمن بیان فضائل، جایگاه و مقام حضرت علی(ع) به اهمیت عید غدیر اشاره و بیان کرد: رسانه ملی می‌تواند از طریق هنر، امیرالمومنین علی(ع) را به مردم معرفی کند.
امام جمعه موقت تهران، امر به معروف و نهی از منکر را از فریضه‌های اصلی دین خواند و گفت: فرهنگسازی درخصوص این فریضه از نیازهای امروز است و نیازمند تغییر رویکرد از نگاه حاکمیتی به نگاه مردمی هستیم.
وی با اشاره به این‌که حکومت‌ها بر نهادهای مردمی پیروزی و توفیقی نخواهند داشت، تاکید کرد: مردم درخصوص این فریضه مهم جلودار باشند و دستگاه‌های دیگر پشت سر مردم حرکت کنند.
آیت‌ا... صدیقی ضمن تشکر از رسانه ملی به جهت پیشقدم بودن در این اتفاقات، اتحاد دستگاه‌های مختلف با یکدیگر را خواستار شد و بیان کرد: ان‌شاءا... در کنار حوزه غدیر و امر به معروف و نهی از منکر کارهای جدی انجام خواهیم داد.
همچنین امام جمعه موقت تهران درباره واقعه غدیر گفت: غدیر یک روز نیست، بلکه جریانی است که باید در تمام زندگی مردم جریان پیدا کند.
در ادامه این جلسه، حسن پلارک رئیس بخش مشارکت‌های مردمی ستاد مرکزی اربعین گفت: ما بیش از 2500 موکب سازماندهی شده در کشور داریم که می‌توانیم هر روز تعاریف وظایفشان را توسعه دهیم و آمادگی آن را داریم که در حوزه‌های امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگی ـ هنری در کنار شما باشیم که قطعا تاثیرگذار خواهد بود. همچنین وی از راه اندازی موکب‌ها در ایام عید غدیر در سراسر کشور خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها