فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش نیز همچون دیگر نیروهای مسلح در اوج آمادگی است و در صورت بروز تهدید آن را در نطفه خفه می‌کند.
کد خبر: ۱۲۲۱۳۸۸
نیروی زمینی ارتش هر تهدیدی را در نطفه خفه می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (یکشنبه، 13 مرداد) در حاشیه مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: همه نیروهای مسلح در رکاب ولی امر مسلمین در بهترین شرایط ممکن آمادگی رزمی قرار دارند.

وی افزود: نیروهای مسلح امروز این آمادگی‌ را دارند که به هر تهدیدی در کمترین زمان ممکن قاطع‌ترین پاسخ را دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره تغییراتی که در نیروی زمینی ایجاد شده است، گفت: تغییراتی در ماهیت نیروی زمینی ایجاد کرده و آن را به نیرویی چابک پا در رکاب ولایت‌محور و گوش به فرمان تبدیل شده است و آمادگی نیروهای ما در بیشترین حد قرار دارد.

امیر حیدری عنوان کرد: نیروی زمینی ارتش نیز همچون دیگر نیروهای مسلح در اوج آمادگی است و در صورت بروز تهدید آن را در نطفه خفه می‌کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر اینکه نزاجا نیرویی محوری است که روح ولایت‌ مداری را در خود دارد، خاطرنشان کرد: امروز از تعدادی از فرماندهان نیروی زمینی که توانسته‌اند در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری گام بردارند و از خود روحیه ایثار نشان دهند، تجلیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها