احتمالا در جریان کتابفروشی کتابستان شهدا هستید که گزارش رفتیم و اعلام کردیم در شرف تعطیلی است. حالا پس از اتفاقاتی که برای کتابستان شهدا رخ داد و از تعطیلی نجات یافت، این بار خبر تعطیلی فروشگاه نشر شاهد به گوش می‌رسد.
کد خبر: ۱۲۲۱۱۳۲

آن‌طور که فارس نوشته، ظاهرا قرار است این محل به سایت تبدیل شود. محمد عامری، مدیر فروشگاه هم توضیح داده که بیش از یک سال از زمانی که مؤسسه فرهنگی - هنری شاهد منحل شده (ما زیرمجموعه آنها و آنها زیرمجموعه، بنیاد شهید بودند)، به ما خبر دادند فروشگاه‌های نشر شاهد به پشتیبانی بنیاد شهید استان تهران واگذار شده و آنها هم در حال تخلیه مغازه‌ها هستند. یک‌سال است پیگیری کردیم، اما هربار صحبت از تخلیه بود.
او با اشاره به این‌که هفته گذشته تماس گرفته شد تا فروشگاه تعیین تکلیف و تخلیه شود، گفت: فروشگاه ما در گلزار شهدا فعال است و بنده از سال ۷۹ در آن مشغول به کارم. الان کتاب‌های بالغ بر ۲۰ ناشر بزرگ دفاع مقدس را ارائه می‌دهیم مثل روایت فتح، سوره مهر، نشر شاهد، واهه، تقدیر، نارگل، شهید کاظمی، کتابستان، نشر معارف که درمجموع بالغ بر ۷۰۰ عنوان کتاب با محوریت شهدا را شامل می‌شود.
عامری خاطر‌نشان کرد: ما با معاونت فرهنگی بنیاد شهید صحبت کردیم، آنها بر نظارت کار تأکید کردند و این‌که بنیاد شهید استان تهران هم از تغییر کاربری این فضا و تخلیه خبر داد. هنوز زمانی را برای تخلیه اعلام نکرده‌اند، اما مذاکره مسالمت‌آمیز به نتیجه نرسید و به‌زودی باید فروشگاه تخلیه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها