بیک‌زاده: در کارنامه‌ام بازی در جام جهانی را کم دارم

آرزویم خداحافظی با پیراهن استقلال است

هاشم بیک‌زاده همیشه سوژه خوبی برای گفت‌وگو است. او کلی خاطره بانمک دارد. اخیرا حنیف عمران‌زاده خاطره‌ای تعریف کرده از هاشم. او گفته بیک‌زاده یک‌بار در بخش کم عمق استخر شیرجه زد و برایش اتفاق عجیبی افتاد. هاشم در گفت‌وگو با جام‌جم در این باره چیزهایی می‌گوید. بیک‌زاده همچنین از کی‌روش، ماجراهای بدشانسی‌اش در تیم ملی و استقلال هم حرف‌هایی می‌زند.
کد خبر: ۱۲۲۰۲۴۵

ماجرای شیرجه‌ات در قسمت کم عمق استخر چه بوده؟ حنیف تعریف می‌کرد.
حنیف تعریف کرد؟ داستان دارد. یک‌بار رفتیم استخر و من حواسم نبود و در قسمت کم عمق استخر شیرجه زدم که سرم به کف استخر خورد و حالم بد شد. اما بچه‌ها سریعا آمدند و دستم را گرفتند. خدا را شکر اتفاق خاصی نیفتاد ولی همه مراقب باشند. شیرجه کلا در استخر چیز خطرناکی است و من هم یک لحظه جوگیر شدم و خداراشکر اتفاق خاصی نیفتاد.
واقعا آن لحظه ندیدی استخر کم عمق است؟
نه. اگر می‌دیدم که اصلا این کار را نمی‌کردم. متاسفانه بد هم آسیب دیدم. هم بینی‌ام آسیب دید و هم دندان‌هایم. خیلی درد کشیدم. صورتم و سرم به کف استخر برخورد کرد.
هاشم ظاهرا عهد کرده‌ای که تا سن و سال بوفون در فوتبال باشی.
نه آن را که مهدی رحمتی گفته. من می‌خواهم تا هر زمان که بدنم بکشد فوتبال بازی کنم. پستی که بازی می‌کنم پست سختی است. مدام باید لب خط بروم و برگردم. این کارم را سخت می‌کند. به خاطر همین باید از نظر بدنی در شرایط خوبی باشم. شک نکنید روزی که بفهمم از نظر بدنی در شرایط خوبی نیستم و نمی‌توانم بازی کنم از فوتبال خداحافظی می‌کنم و ادامه نمی‌دهم.
مثلا دوست نداری با پیراهن استقلال خداحافظی کنی؟
چرا. آرزوی من و هر بازیکنی که در استقلال بازی کرده، همین است. به هر حال باشگاه محبوب‌مان است. من دوست دارم این اتفاق بیفتد ولی واقعا هیچ‌چیز معلوم نیست. آدم از زندگی و فردای خودش خبر ندارد. فعلا تمرکزم را روی بادران گذاشته‌ام. تیم خوبی هستیم. امسال می‌خواهیم مدعی صعود به لیگ برتر باشیم. ان‌شاءا... این اتفاق می‌افتد. با فرهاد کاظمی، کادرش و همین‌طور بازیکنان و حمایت مسؤولان ان‌شاءا... این اتفاق می‌افتد.
و فصل بعد لیگ برتری می‌شوید؟
توکل به خدا. پیش بینی که سخت است. ان‌شاءا... بتوانیم شروع خوبی داشته باشیم. شروع مسابقات واقعا مهم است. ما تیم مان خوب است. می‌خواهیم صعود کنیم.
هاشم با کارلوس کی‌روش ارتباط داری؟
نه متاسفانه، ارتباطی با او ندارم.
خیلی تو را دوست داشت. به دل او هم نشسته بودی.
کی‌روش خیلی مربی بزرگی بود. افتخار این را داشتم که در دوران حضورش در تیم ملی بازی کنم. البته خیلی بدشانس بودم. متاسفانه هم جام جهانی و هم جام‌ملت‌ها را از دست دادم. این یعنی بدشانسی. الان در کارنامه ام بازی در جام جهانی را کم دارم.
البته برای بازی آرژانتین آماده شده بودی.
متاسفانه قبل از جام جهانی برزیل آسیب‌دیدگی بدی داشتم. خودم فکر می‌کردم کار تمام است و نمی‌توانم همراه تیم‌ملی باشم. از نظر روحی خیلی شرایط بدی داشتم. آقای کی‌روش به من گفت نگران نباش.
تو همراه تیم ملی خواهی ماند. من را زودتر به برزیل فرستاد و زیر نظر پزشکان اختصاصی کار کردم. بعد هم که رسیدم با دیگران تمرین می‌کردم ولی طبیعی بود که به من بازی نرسد.
هاشم فکر می‌کنی امسال استقلال بتواند در لیگ برتر موفق باشد؟
این چیزی نیست که بشود پیش‌بینی کرد. امسال مدعی در لیگ برتر زیاد داریم. تیم‌ها همه قدرتمند هستند. فکر نمی‌کنم کار استقلال راحت باشد.

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها