مخترع جوان وقتی با جواب منفی مدیر شرکت برای ازدواج رو‌به‌رو شد، او را ربود.
کد خبر: ۱۲۲۰۰۷۶

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، 23 خرداد امسال خانواده‌ای با حضور در دادسرای جنایی تهران از مرد 30 ساله به اتهام ربودن دختر 25 ساله‌شان شکایت کردند و برای آزادی‌اش کمک خواستند. با دستوربازپرس احسان زمانی، تحقیقات پلیس آگاهی در این باره آغاز شد. ماموران به تحقیق از خانواده شاکی پرداختند که معلوم شد دختر 25 ساله آنها که دکتر و مدیر یک شرکت دانش‌بنیان در غرب تهران است از سوی خواستگار شکست‌خورده‌اش ربوده شده است.
ماموران در تلاش برای نجات دختر جوان و بازداشت آدم‌ربا بودند تا این‌که با گذشت پنج ساعت از این ماجرا، خانواده شاکی با پلیس تماس گرفتند و خبر دادند که مرد آدم‌ربا، دخترشان را در یکی از خیابان‌های تهران در حالی رها کرده که وی به‌شدت مصدوم شده و اکنون در بیمارستان بستری است.
بعد از بهبودی خانم دکتر او با حضور در پلیس آگاهی به افسر تحقیق گفت: مدیر یک شرکت دانش‌بنیان در غرب تهران هستم، آدم‌ربای 30 ساله به عنوان مهندس در شرکتم کار می‌کند. او مدتی پیش از من خواستگاری کرد که پاسخ منفی دادم‌. او دست‌بردار نبود و مزاحمم می‌شد تا این‌که با میانجیگری خانواده‌ها قول داد دیگر مزاحمم نشود. چندی پیش که فهمید من نامزد کردم بنای ناسازگاری‌اش شروع شد. روز حادثه قرار بود امیر ـ متهم ـ مرا برای انجام کاری به دفتر پیشخوان دولت ببرد که تغییر مسیر داد و مرا ربود. با او درگیر شدم که فرار کنم، اما مرا به‌شدت با ضربه‌های مشت کتک زد‌. مرا به سمت اتوبان قم و از آنجا می‌خواست به اصفهان و شیراز ببرد. 300 دقیقه گروگانش بودم، اما وقتی فهمید خانواده‌ام شکایت کرده و پلیس دنبالم است، رهایم کرد.
متهم تحت تعقیب بود تا این‌که با گذشت بیش از یک ماه از ماجرا، دو روز پیش بازداشت شد. امیر در بازجویی‌ها گفت: از مخترعان کشورم و تاکنون در زمینه آبیاری و ساخت وسایل صنعتی پنج اختراع ثبت کردم. از چهارسال پیش در شرکت شاکی کار می‌کردم. دلباخته‌اش شدم، اما به درخواست خواستگاری‌ام جواب منفی داد. وقتی فهمیدم نامزد کرده نتوانستم با این موضوع کنار بیایم و نقشه ربودن او را اجرا کردم. وقتی فهمیدم پلیس در تعقیبم است، گوشی شاکی را هک کرده و پیام‌های تهدید‌آمیزم را از داخل آن پاک کردم.
برای مهندس جوان از سوی بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران قرار قانونی صادر شد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها