رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: طبق نظر ستاد تنظیم بازار کشور قیمت نهایی مرغ براساس پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی و در راستای حمایت از تولیدکنندگان، ۱۲۹۰۰ تومان اعلام‌شده که بر همین مبنا قیمت مرغ زنده نیز ۸۵۵۰ تومان تعیین شده است.
کد خبر: ۱۲۱۸۶۹۷

به گزارش تسنیم، عباس تابش افزود: قیمت تخم‌مرغ در ستاد تنظیم بازار 7500 تومان مصوب شده و قاعدتاً هر قیمتی بالاتر از این، توسط بازرسان سازمان حمایت با برخورد تعزیراتی مواجه خواهد شد. وی تأکید کرد: با این مصوبه که لازم‌الاجراست، انتظار داریم بخش تولید این اقلام، شرایط بهتری داشته و به لحاظ تولید و عرضه در بازار مشکلی نداشته باشند. رئیس سازمان حمایت با اشاره به دریافت گزارش تخلف گران‌فروشی در عرضه مرغ و تخم‌مرغ در سطح بازار گفت: با عنایت به مصوبه موجود در صورت احراز تخلف، بازرسان سازمان حمایت گزارش تخلف مربوطه را تنظیم و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال خواهند کرد. وی تصریح کرد: واحدهای عرضه مکلف‌اند فاکتور خرید و فروش خود را جهت رسیدگی دقیق‌تر به بازرسان ارائه کنند.
تابش اضافه کرد: همه کشتارگاه‌ها مکلف هستند قیمت 12900 تومانی مرغ را روی بسته‌بندی‌ها اعمال کنند و در صورت اقدام غیر از این، با آنها برخورد قانونی لازم انجام خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها