وزیر نیرو از پیوستن بخش قابل توجه مشترکان پرمصرف برق پارسال به مشترکان خوش مصرف امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۸۳۷۶

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رضا اردکانیان در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به این‌که قطع برق برخی ادارات دولتی پرمصرف در زمان اوج مصرف آنها را توجیه و تنبیه کرده است، افزود: در روزهای گذشته برق برخی ادارات دولتی پرمصرف با تصمیم استاندار تهران در زمان اوج مصرف قطع و پس از پایان زمان اوج مصرف دوباره وصل شده است که طبق گزارش‌های ارسال‌شده توجه و تنبیه کافی انجام شده است.
وی با بیان این‌که سال گذشته به پیشنهاد وزارت نیرو موضوع ایجاد محدودیت برای مشترکان پرمصرف با اولویت شرکت‌های دولتی در هیات وزیران به تصویب رسیده است، گفت: در عین حال که انتظار رعایت الگوی مصرف در بخش خانگی، تجاری و اداری وجود دارد، اما برخورد با مشترکان پرمصرف را در بخش دولتی شروع کردیم.
وزیر نیرو با اشاره به مصوبه هیات وزیران درخصوص تغییر ساعات اداری در ۱۹ خرداد و ۱۳تیر سال گذشته ادامه داد: در مصوبه اول تغییر ساعت اداری در چهار استان و در مصوبه دوم در همه استان‌های کشور مصوب شد که با توجه به اطلاعات ارسال‌شده از سوی شرکت توزیع برق، دما و شرایط، استانداران برای تغییر ساعت تصمیم‌ بگیرند.
اردکانیان کاهش فشار دستگاه‌های سرمایشی به شبکه برق و جلوگیری از کمبود و قطع برق و بروز خاموشی را هدف از اجرای این مصوبه دانست و افزود: این طرح سبب مدیریت مصرف معادل 2000مگاوات برق در کشور شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها