روابط‌عمومی معاونت صدا با همکاری شبکه‌های رادیویی، کتابچه «تابستانی رادیو» را که در برگیرنده برنامه‌های منتخب شبکه‌های رادیویی است با ساختار جدید منتشر کرده است.
کد خبر: ۱۲۱۸۰۰۹



به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، حامد فاتحی مدیر روابط عمومی معاونت صدا با اشاره به تدوین ششمین کتاب برنامه‌های منتخب رادیو، گفت: با راهبری دکتر شاه‌آبادی، معاون صدا در ابتدای هر فصل برنامه‌های منتخب شبکه‌های رادیویی که در قالب ساختار‌های «کلامی - پیامی (میزگرد، مسابقه، گزارش)»، «کلامی- آوایی»، «کلامی - پیامی - آوایی»، «ترکیبی- نمایشی»، «نمایش»، «روایی - آوایی»، «پیامی»، «روایی (مستند)»، «کلامی» و «کلامی، پیامی، روایی» با موضوعات معارفی و قرآنی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، طنز، سلامت، سیاسی، ورزشی، در قالب کتابچه فصلی معرفی می‌شود.
وی افزود: در نسخه جدید کتابچه بخش‌های جدیدی همچون «چند رسانه‌ای و فضای مجازی (ایرانصدا)» و «رادیو عدالت» نیز قرار گرفته است، در این مجموعه که ویترینی از بهترین‌های رادیو در تابستان 98 است با رعایت اصل اختصار با اشاره به ساختار، موضوع، روز و زمان پخش برنامه‌ها به اهداف، موضوعات، ویژگی‌های ممتاز و ذکر نام عوامل کلیدی و کارشناسان اشاره شده است.
مدیر روابط عمومی معاونت صدا افزود: نحوه مواجهه برنامه‌ریزان و برنامه‌سازان هم با برنامه‌های برجسته و شاخص نسبت به سایر برنامه‌ها متفاوت است تا بتوانند از این ظرفیت بالقوه به نحو مطلوب استفاده و فرصت جذب مخاطبان جدید و حفظ مخاطبان موجود را به حداکثر رسانده و در انتقال پیام و محتوای مورد نظر توفیق حداکثری داشته باشند.
نسخه الکترونیکی این کتاب(pdf) علاوه‌ بر انتشار در انتهای این خبر‌ (پیوست خبر) هم‌اکنون در کانال پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو به آدرس Radio.ir و پیام‌رسان سروش به نشانی Sapp.ir/radioir قابل دسترسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها