قتل جوان عاشق پیشه در دره فرحزاد

پسر جوان زمانی که در افغانستان موفق به ازدواج با دختر علاقه‌اش نشد، برای کار به تهران آمد، اما اسیر سرنوشت عجیبی شد و به قتل رسید.
کد خبر: ۱۲۱۶۲۵۲

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 18 عصر سیزدهم تیر امسال مردی با کلانتری ولنجک تماس گرفت و از کشف جسد پسر جوانی در دره فرحزاد خبر داد. ماموران کلانتری با حضور در آنجا مشاهده کردند پسر جوان براثر 30 ضربه چاقو به قتل رسیده و ساعاتی از مرگش می‌گذرد. مقتول مدارک شناسایی همراه نداشت که هویتش مشخص شود .حتی اهالی نیز شناختی از وی نداشتند. موضوع این جنایت به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داده و تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران آغاز شد. ماموران برای مشخص شدن هویت مقتول به بررسی پرونده افراد گمشده پرداختند تا این‌که دو روز پیش معلوم شد تصویر مقتول به پسر گمشده تبعه افغان شباهت دارد. پلیس در تماس با مرد افغان که پرونده گم‌شدن برادرش را مطرح کرده بود، از او خواست در پزشکی قانونی حاضر شود که او با حضوردر آنجا و دیدن جسد از روی ماه گرفتگی ای که روی بخشی از چهره مقتول بود، هویت جسد برادرش را شناسایی کرد. در این مرحله ماموران از برادر او در پلیس آگاهی تحقیق کردند.
وی به افسر تحقیق گفت: ما سه برادر بودیم که برای کار از افغانستان به ایران آمدیم. برادرم در کشورمان به دختری علاقه‌مند شد و قصد ازدواج با او را داشت، اما خانواده دختر مخالف این ازدواج بودند. سرانجام هم پاسخ منفی به برادر 26ساله‌ام دادند و او به‌شدت از این موضوع حالش بد شد. حتی با مادرمان هم دعوایش شد و برای کار از شش ماه پیش به تهران آمد. در تهران همه ساختمان‌هایی که احتمال می‌دادیم برای کار رفته باشد را جست‌وجو کردیم، اما خبری از او نشد و وی را پیدا نکردیم گم‌شدن او را به پلیس خبر دادیم. سرانجام بعد از شش ماه پلیس با ما تماس گرفت و زمانی که به پزشکی قانونی رفتیم جسد را دیدیم که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود. نمی‌دانیم از طرف چه فردی و با چه انگیزه‌ای به قتل رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها