رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از دستگیری 9 نفر از عاملان حمله به ماموران انتظامی و امدادگران اورژانس در شهرستان میناب خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۶۲۴۹

علی صالحی به جام‌جم گفت: در پی واژگونی خودروی دو نفر از قاچاقچیان مشروبات الکلی در جاده سیریک-میناب که به مجروحیت این افراد منجر شد، پس از اعزام تیم امداد، بنا به نظر تکنیسین اورژانس جاده‌ای، متهمان که از ناحیه داخلی به‌شدت خونریزی کرده و نیاز به درمان تخصصی داشتند، توسط یک دستگاه خودروی آمبولانس با اسکورت ماموران انتظامی به بیمارستان میناب اعزام شدند.
ابتدای بلوار زهوکی شهرستان میناب تعداد زیادی افراد مهاجم که ظاهرا از دوستان متهمان بودند با ایجاد راه بندان و مسدود کردن جاده اصلی، به سمت آمبولانس و خودروی انتظامی حمله‌ور شده و با سنگ‌پرانی، پس از متوقف کردن و محاصره خودرو، با ضرب و جرح عوامل اورژانس و ماموران انتظامی، متهمان را همراه برانکاردی که دست آنها به وسیله دستبند به آن متصل شده بود، توسط خودروی پیکاب با خود بردند.
وی افزود: پس از گزارش حادثه به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب،به دستور مقام قضایی، ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی این شهرستان با کار اطلاعاتی گسترده با شناسایی عاملان درگیری و محل اختفای آنها تعداد 9 نفر را در کمتر از 24 ساعت بازداشت کردند. در این عملیات پنج دستگاه خودرو که در درگیری مورد استفاده قرار گرفته نیز توقیف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها