دومین نشست مجسمه‌سازی مفاخر ایران (ویژه هنرمندان معاصر) از 10 تا 18 تیر در عمارت عین‌الدوله برگزار می‌شود و در جریان این رویداد هنری، مجسمه‌سازان چهره مفاخر معاصر ایران را می‌سازند.
کد خبر: ۱۲۱۴۸۱۳

هنرآنلاین این خبر را منتشر کرده و درباره‌اش نوشته: به گفته برزین ضرغامی در این رویداد هنری 26 مجسمه‌ساز چهره 26 هنرمند معاصر ایران را خواهند ساخت. 52 هنرمند که 39 نفر آنها مرد و 13 نفر آنها زن و 18 نفر آنها زیر 30 سال هستند، در این نشست شرکت دارند که براساس سوابق هنرمندان و با رای شورای هنری، انتخاب شده‌اند و پس از قرعه‌کشی ساخت چهره یکی از مفاخر معاصر ایران به هر یک از مجسمه‌سازان سپرده شد. مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به این‌که مجسمه‌سازان حاضر در این رویداد باید با خمیر مجسمه‌سازی، چهره هنرمندی که به آنها سپرده شده را بسازند، گفت: پس از اتمام نشست، مجسمه‌ها با مواد ماندگار قالب‌گیری و آثار در محل تعیین شده در سطح شهر نصب خواهند شد. به هر یک از هنرمندان راه‌یافته به این نشست پس از اجرا و تحویل کامل اثر مبلغ 70میلیون ریال به همراه لوح تقدیر اعطا خواهد شد. فردین اسفندیاری، سارا عزیزی، حسین دوپیکر، نادیا جوادی پاشاکی، عطا صحرایی، صبرعلی لوائی مجنده، سارا تقوی، آتنا خسروی، کامبیز هورسان، رضا قره‌باغی، علی اعتبار، حمید دریکوند، سمیه پیرحیاتی، آرسام آرمیده، مهدی خلیلپور
و ... هنرمندان شرکت کننده در این رویداد هستند. ساعت کار هم‌اندیشی از ساعت 9 تا 17 است و بازدید از این رویداد برای علاقه‌مندان آزاد است و از 10 تا 18 تیر در عمارت عین‌الدوله در پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، کوچه جمالی شرقی، پلاک 12 برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها