متهم سابقه‌داری که به‌خاطر گم‌شدن خاک‌انداز، زن صاحبخانه و دخترش را کشته بود، همراه همسرش در شیراز بازداشت شد.
کد خبر: ۱۲۱۴۷۶۷

به گزارش خبرنگار جام‌جم، سرهنگ پرویز اسدی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه دیروز در جمع خبرنگاران گفت: ساعت 3 بامداد 13 خرداد امسال، وقوع دو فقره قتل در شهرستان ساوه به پلیس گزارش شد. ماموران با حضور در آنجا و بررسی‌های اولیه متوجه شدند زن 73 ساله و دختر 46 ساله او براثر اصابت ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسیده و جسد آنها در زیرزمین خانه افتاده است.
وی افزود: در جریان تحقیقات مشخص شد محلی که اجساد کشف شده، بیش از یک سال است که در اختیار زوج مستاجری بوده است. این در حالی بود که از خانواده مستاجر خبری نبود و همین شک پلیس را برانگیخت که این زوج در قتل مادر و دختر نقش دارند. آنها تحت تعقیب قرار گرفتند تا این‌که بعد از 25 روز از جنایت، ردشان در شهرستان شیراز به دست آمد. ماموران برای دستگیری آنها به شیراز اعزام شدند و آن دو را در بوستانی که محل اقامت موقتشان بود بازداشت کردند. مرد مستاجر برای شناسایی نشدن، کلاه گیس برسرش گذاشته و تغییر چهره داده بود.
اسدی ادامه داد: این زوج معتاد به موادمخدر شیشه اند و دارای سوابق کیفری متعددی هستند به گونه‌ای که مرد متهم ۴۶ ساله، ۲۲ سال به‌دلیل ارتکاب جرایمی از جمله قتل عمد، شروع به قتل و حمل و نگهداری مواد مخدر در زندان بوده است.
مرد جوان در حاشیه این نشست درباره انگیزه‌اش از قتل به خبرنگاران گفت: سال‌ها پیش به‌خاطر قتل مردی روانه زندان شده و حکم قصاص گرفتم. اما بعداز سال‌ها رضایت گرفتم و بعد از پایان محکومیتم آزادشدم. من و همسرم یک سال مستاجر مقتولان بودیم و رفتار خوبی با آنها داشتیم. مقتولان را عضوی از خانواده خودمان می‌دانستم. روز حادثه زن صاحبخانه به من گفت که خاک‌انداز خانه‌اش گم‌شده است. گفتم آن را ندیده‌ام و همین باعث درگیری‌مان شد.
وی افزود: شیشه مصرف کرده بودم و عصبانی شدم و با برداشتن چاقو نفهمیدم چطور ضربه‌ها را به آنها زدم که باعث مرگ مادر و دختر شد. فرار کردیم و به شیراز رفتیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها