تیم ملی والیبال ایران آخرین بازی خود در دور اول بازیهای لیگ ملتهای والیبال را با شکست 3 بر صفر مقابل آمریکا به پایان برد.
کد خبر: ۱۲۱۴۷۱۹

تیم ملی که بعد از برد 3 بر یک مقابل صربستان، مجوز حضور در مرحله نهایی لیگ ملتها در شیکاگوی آمریکا را به دست آورده بود در آخرین بازی خود مقابل آمریکا در 3 دست مغلوب شد.
ایگور کولاکوویچ، برای شروع این مسابقه از ترکیب سعید معروف، علی اصغر مجرد، مسعود غلامی، پوریا یلی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد. با توجه به اینکه حضور آمریکا در مرحله نهایی به واسطه میزبانی آنها قطعی بود در هفته پنجم هم تیم اصلی این کشور در زمین دیده نمی‌شد. بجز پچ که تازه از بند مصدومیت رها شده بود و باید در شرایط مسابقه قرار می‌‌گرفت، دیگر بازیکنان این تیم از جوانان انتخاب شده بودند. ستاره‌هایی همچون اندرسون، ساندر و کریستنسن و همین طور جان اسپرا سرمربی این تیم در بلغارستان حضور نداشتند و دیروز هم آنها را ندیدیم.
آمریکا دست اول را 27 بر 25، دست دوم را 25 بر 21 و دست سوم را 25 بر 20 به سود خود تمام کرد تا صاحب هر 3 امتیاز این بازی تشریفاتی شود. ایران و آمریکا به همراه روسیه، برزیل، لهستان و فرانسه در مرحله نهایی بازی‌ها که 19 تا 23 تیر در شیکاگو برگزار خواهد شد حضور دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها