رئیس‌جمهور با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در اعمال تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ تحریم بالاترین مقام سیاسی، اجتماعی، دینی و معنوی یک کشور که نه‌تنها رهبر ایران، بلکه رهبر عاشقان انقلاب اسلامی و مسلمانان و شیعیان در سراسر جهان است، اقدامی مضحک و وقیحانه است.
کد خبر: ۱۲۱۳۹۷۱

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی در دیدار با وزیر و مدیران ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز جمع کثیری از مردم در لبنان، سوریه، افغانستان، پاکستان، هند و سایر نقاط جهان اعم از شیعه و غیرشیعه، علاقه‌مند، عاشق و مطیع فرامین رهبر معظم انقلاب هستند و این‌که یک انسان عقل خود را از دست داده و دست به اقدامی وقیحانه بزند، خنده‌دار است.
روحانی با اشاره به این‌که آمریکا در تحریم جدید خود تصرف اموال رهبری را عنوان کرده‌است، گفت: اموال رهبری تنها یک حسینیه و یک خانه ساده است؛ رهبر ایران مانند سایر رهبران دنیا نیست که در حساب‌های خارجی خود میلیون‌ها دلار داشته باشد که بخواهند آن را تصرف یا مسدود کنند.
روحانی با بیان این‌که کارهای آمریکایی‌ها تا به حال در دنیای سیاست سابقه نداشته، اظهار کرد: آنها دچار ناتوانی ذهنی شده‌اند و امروز کاخ سفید دچار معلولیت ذهنی شده و نمی‌داند چه کاری انجام می‌دهد.
رئیس‌جمهور با اشاره به انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا در تجاوز به حریم هوایی کشورمان گفت: اگر این پهپاد به وسیله سامانه‌ای مانند اس300 مورد هدف قرار می‌گرفت آن‌قدر اقدامی حائز اهمیت به‌شمار نمی‌رفت اما این سامانه، موشک و رادار آن ساخت ایران است و من دست همه آنها که این صنعت داخلی را در وزارت دفاع ساخته و آنها که از این ابزار در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌خوبی استفاده کردند، می‌بوسم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها