درباره کیانوش رستمی من باید از شما سوال کنم!

برخواه: مصدومیت سهراب نباید رسانه‌ای می‌شد

محمدحسین برخواه در حاشیه تمرین تیم ملی وزنه‌برداری و در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت اردوی تیم ملی و وزنه‌برداران صحبت کرد.
کد خبر: ۱۲۱۳۸۰۱

او در ابتدا گفت: «بعد از مسابقات قهرمانی آسیا از دهم خرداد اردوها برای قهرمانی جهان آغاز شده است و چهار هفته از اردوها می‌گذرد و شرایط وزنه‌برداران نسبت به قهرمانی آسیا بهتر است. در مسابقات جهانی تایلند رقیب اصلی برای کسب عنوان قهرمانی چین است. الان ما روند خوبی داریم و امیدوارم نتایج آسیایی را جبران کنیم و نتیجه بهتری بگیریم.»
او در مورد مصدومیت سهراب مرادی نیز گفت: «آسیب‌دیدگی در ورزش رکوردی کاملاً طبیعی است. وزنه‌برداران تمرینات سنگینی در طول هفته دارند و ما هم این استرس را داریم که احتمال آسیب‌دیدگی برای آنها وجود دارد. در مورد سهراب هم خدا را شکر حادثه جدی نبود. فکر می‌کنم در ابتدای هفته آینده تمرینات عمومی را شروع می‌کند و برای تمرینات تخصصی دو هفته زمان نیاز داریم تا کتفش بهتر شود. فکر نمی‌کنم مشکل حادی باشد و سهراب مرادی را ان‌شاءا... در مسابقات جهانی با وضعیت خوبی داریم.»
او در پاسخ به این پرسش که وزنه ۲۰۰ کیلوگرم که سهراب مرادی زد زیاد نبود، گفت: «اصلا زیاد نبود. مصدومیت شرایط استثنایی نیست و به هر حال پیش می‌آمد. البته نباید خبرش به بیرون درز پیدا می‌کرد و این خودش جای سوال دارد و بحث دیگر این است که در مورد مصدومیت او بزرگنمایی شد.»
برخواه در مورد وضعیت کیانوش رستمی و حضور در مسابقات جهانی نیز گفت: «نمی‌دانم و من باید از شما بپرسم!» او در مورد وضعیت سعید علی حسینی هم گفت: «سعید علی‌حسینی وضعیت خوبی دارد و خیلی امیدوارکننده است. امیدواریم رکوردهای خوبی در جهانی به ثبت برساند و شرایط سختی را برای وزنه‌بردار گرجستانی رقم بزنیم.» برخواه در مورد عملکرد علی داودی در جوانان جهان هم این واکنش را نشان داد: «در حرکت یکضرب خوب کار کرد در دوضرب یک مقدار کار ما ایراد داشت. فکر می‌کنم می‌توانستیم شرایط مسابقه را طوری جلو ببریم که مدال طلای دوضرب و مجموع را بگیریم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها