رسول خطیبی، سرمربی جوان ماشین‌سازی تبریز برای فصل نوزدهم، نقشه‌های زیادی در سرش دارد. خطیبی جزو اولین چهره‌های فوتبال ایران به حساب می‌آید که رفاقت خود را با زنوزی آغاز کرد.
کد خبر: ۱۲۱۳۷۳۵

در فصل نهم، گسترش فولاد تبریز در لیگ یک حضور داشت که خطیبی به لیگ یک رفت تا به خاطر زنوزی، فوتبالش را آنجا دنبال کند. حتی این تیم به فینال جام حذفی همان فصل هم رسید ولی مغلوب
پرسپولیس شد.
رفاقت این دو، حالا به سرمربیگری رسول در ماشین‌سازی منجر شده است. رسول در این مورد گفت: «ماشین‌سازی، قدیمی‌ترین تیم تبریز است که اکثر فوتبالیست‌های بزرگ استان ما از این تیم پا گرفتند و به تیم ملی یا باشگاه‌های دیگر رسیدند.
برای سال‌ها، ماشین‌سازی مورد کم لطفی قرار گرفت ولی حالا شرایط فرق کرده و باشگاه شرایط خوبی دارد.» خطیبی اضافه کرد: خودم را فرزند تبریز و مدیون فوتبال شهرم می‌دانم و برای کمک به ماشین‌سازی پا پیش گذاشته‌ام. فصل قبل، به‌رغم شرایطی که وجود داشت، بازیکنان نتایج قابل قبولی کسب کردند و حالا ما با حفظ اسکلت اصلی تیم می‌خواهیم در فصل آینده برای درخشش بیشتر تلاش کنیم.
ماشین‌سازی آبروی فوتبال تبریز است. او در نهایت گفت: در این شرایط از همه هواداران فوتبال می‌خواهم هوای تیم ماشین‌سازی را داشته باشند و به ما در جهت اهدافی که داریم کمک کنند. من هم قول می‌دهم یک تیم خوب، جوان، باتجربه و قدرتمند را بسازم تا هواداران از تماشای بازی‌هایش کیف کنند. این مهم ترین تمرکز من برای شروع فصل نوزدهم است. اگر ماشین‌سازی حمایت شود، فوتبال تبریز و بچه‌های بومی این شهر بیشتر از این رشته استقبال خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها