رئیس مرکز سیمای استان‌ها اعلام کرد

عملکرد مثبت شبکه‌های استانی در رمضان

سید عباس فاطمی، رئیس مرکز سیمای استان‌ها با بیان این‌که شبکه‌های استانی یکی از ارکان اصلی ارتباط مردم با یکدیگر و حفظ و تقویت سنت‌های پسندیده انسانی و ارزش‌های اسلامی هستند، گفت: براساس ماموریت‌های تعریف شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قبل از فرارسیدن ماه مبارک رمضان، برخی محورهای برنامه‌سازی و تولید در شبکه‌های استانی بر موضوع کمک به نیازمندان جامعه، اعم از ایتام، افراد کم‌بضاعت وارد فضای برنامه‌های رمضانی خود شدند.
کد خبر: ۱۲۱۳۶۴۷

وی افزود: پس از ماه رمضان، براساس ارزیابی‌ها و جمع‌بندی‌های انجام گرفته عملکرد تحسین‌برانگیزی از مراکز استانی در بسیج مردمی برای کمک به همنوعان مشاهده شد. آمارها نشان می‌دهد که با همت و بانی شدن شبکه‌های استانی «بیش از 256 میلیارد تومان کمک نقدی» مردم نوعدوست کشور در سراسر استان به حساب نهادهای متولی امور محرومان جامعه در سطح استان‌ها واریز شده است.
به گفته فاطمی، از این میزان مشارکت، بیش از 13 میلیارد تومان به حساب هلال ‌احمر، بیش از 104 میلیارد تومان به حساب کمیته امداد حضرت امام (ره) و حدود 82 میلیارد تومان به حساب ستاد دیه استان‌ها واریز شده است؛ به این ترتیب 1155 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با استفاده از همین کمک‌ها به آغوش خانواده بازگشتند و حجم عظیمی از محبت و عاطفه مردم مهربان ایران نثار هموطنان نیازمند شده است.
رئیس مرکز سیمای استان‌ها با بیان این‌که علاوه بر این کمک نقدی، ده‌ها میلیارد تومان کمک غیرنقدی نیز اهدا شده است، گفت: در قالب طرح اکرام و اطعام ایتام و نیازمندان، تهیه لوازم زندگی برای هموطنان سیل‌زده و تهیه سبد کالا و توزیع غذای گرم بین نیازمندان با همت مردم و همیاری رسانه‌های استانی جمع‌آوری شده است. وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان بیش از 48 هزار نفر از کودکان یتیم با برنامه‌سازی هدفمند شبکه‌های استانی در قالب طرح محسنین دارای حامی شدند.
فاطمی در پایان تصریح کرد: مطابق بررسی‌ها در زمینه جلب و جذب کمک‌های مردمی، بهترین عملکردها و سه رتبه اول به ترتیب متعلق به سیمای مراکز فارس، خوزستان و زنجان بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها