7 سال بعد از قتل مرد پولدار

پرونده زندگی زن سارق باچوبه دار مختومه شد

زن جوان که در جریان سرقت خودروی مرد پولدار، او را با داروی بیهوشی به قتل رسانده بود، پس از هفت سال قصاص شد.
کد خبر: ۱۲۱۳۱۵۹

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، بیست و هفتم شهریور 91 مردی با پلیس تهران تماس گرفت و از کشف جسد مرد میانسالی که پتو پیچ شده و در خودروی نیسانی رها شده بود در جنوب تهران خبر داد.
با حضور ماموران، هویت مالک خودروی نیسان استعلام و معلوم شد این خودرو ساعاتی پیش سرقت شده است. در جریان تحقیقات بعدی هویت مقتول که خانواده‌اش گم‌شدن او را گزارش داده بودند، شناسایی شد‌. با تحقیق از خانواده مقتول معلوم شد وی کارت‌های بانکی و خودروی پرادو داشته که به نظر می‌رسد این اموال سرقت شده است. در تحقیقات بعدی، پلیس دریافت دو مرحله از کارت‌های مقتول پول برداشت و به حساب مادر و پسری واریز شده است. فاطمه و شاهین مدتی بعد بازداشت شدند و در ادامه تحقیقات اعتراف کردند غلام - پدرخوانده خانواده - نیز در این ماجرا همدستشان بود.
شاهین به افسر تحقیق گفت: مادرم به عنوان طعمه در خیابان سوار خودروهای مدل بالا می‌شد و با راننده‌ها طرح دوستی می‌ریخت. من و شوهر صیغه‌ای او به نام غلام با موتور خودرو را تعقیب می‌کردیم. بعد از طی مسافتی مادرم از راننده می‌خواست مقابل پارکی توقف کند و پس از رفتن به داخل پارک، با دادن آبمیوه مسموم به راننده، او را بی‌هوش می‌کرد. بعد هم ما خودرو را سرقت می‌کردیم. غلام، خودروهای سرقتی را به سیستان و بلوچستان می‌برد و به یک قاچاقچی به قیمت صد میلیون تومان می‌فروخت.
وی افزود: در این مدت ما طعمه را بی‌هوش و در خانه زندانی می‌کردیم. وقتی غلام به تهران بازمی‌گشت، راننده را در محلی خلوت رها می‌کردیم. در جریان آخرین سرقتمان مادرم به مقتول بیش از حد مجاز داروی بی‌هوشی داد و باعث مرگ او شد.
همزمان با اعتراف او، غلام و خریداران خودروهای سرقتی نیز شناسایی و دستگیر شدند. متهمان در ادامه تحقیقات به سرقت پنج خودروی مدل بالا به این روش اعتراف کردند.فاطمه و دو همدستش بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شدند. پرونده آنها نیز با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد .
پس از گذشت بیش از سه سال از این جنایت، سه متهم پرونده روز 18 اسفند سال 94 در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.
قضات دادگاه کیفری پس از محاکمه متهمان و با توجه به درخواست قصاص از سوی اولیای دم، شاهین و غلام را به حبس‌های طولانی‌مدت و فاطمه را به قصاص محکوم کردند. احکام صادره در دیوان عالی کشور تایید و به اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد‌. پس از گذشت هفت سال از این جنایت، فاطمه در زندان رجایی شهر کرج پای چوبه دار رفت و به دار مجازات آویخته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها