علی فتح‌ا...‌زاده در گفت‌وگو با جام‌جم:

رحمتی رفت تا بگوید عامل جدایی بازیکنان نبوده

علی فتح‌ا...‌زاده، مدیرعامل سابق استقلال این روزها بیش از هر زمان دیگری در رسانه‌هاست. به هر حال هواداران چند نوبت مقابل وزارت ورزش تجمع کرده‌اند و از وزیر خواسته‌اند فتح‌ا...‌زاده را برگردانند. از سویی استقلال این‌قدر مشکلات داشته و دارد که سوژه برای حرف زدن درباره آن زیاد باشد.
کد خبر: ۱۲۱۲۶۶۱

در روزهای اخیر مشکلات در این باشگاه دوباره زیاد شده است. افشای مذاکرات با بازیکنان و همین‌طور اعلام رقم آنها در رسانه‌ها هر چند با استقبال عمومی روبه‌رو شده ولی این شائبه را به وجود آورده که چرا قرارداد بازیکنان خارجی را رو نمی‌کنند. این مساله در صحبت‌های وریا غفوری و سیدحسین حسینی هم دیده می‌شود. وقتی در این باره از علی فتح‌ا...‌زاده می‌پرسیم، می‌گوید: «به هر حال وقتی درباره داخلی‌ها افشاگری می‌شود باید درباره خارجی‌ها هم بشود. البته من معتقد به شفاف سازی هستم ولی نه به این شکل. این رفتار بیشتر لجباری است تا شفاف‌سازی. مذاکره با بازیکنان قاعده و قانون دارد. معلوم است روز اولی که با بازیکن پای میز مذاکره می‌نشینی یک رقمی می‌دهد. این شما هستید که باید جلسات دیگری برگزار کنید و حرف خود را به کرسی بنشانید. مثلا بگویید شما فلان قدر می‌خواهید؟ باید فلان قدر بازی کنید. اگر بازی نکردید از قرارداد شما کم می‌شود. اینها ساده ترین راه حل هاست. می‌توانی با بازیکن چانه‌بزنی. هزار و یک راه هم وجود دارد. امتیاز بگیری امتیاز بدهی. این نمی‌شود که تا بازیکن گفت فلان قدر می‌خواهم سریع در رسانه اعلام کنی. این یعنی شما کاری کرده‌ای بازیکنان نسبت به باشگاه بی‌اعتماد شوند. الان بین بازیکنان خارجی و داخلی استقلال هم اختلاف می‌افتد. وقتی شما شرط بازیکن داخلی را می‌گویی ولی شرط پاتوسی را نمی‌گویی، یعنی این اختلاف را به‌وجود آورده‌ای. به نظر من آقای فتحی که مدیرعامل است باید جلوی این مسائل را بگیرد و یک مدیریت درست داشته باشد.»
او درباره جدایی رحمتی از استقلال هم چنین نظر می‌دهد: «اول از همه باید از مهدی رحمتی تشکر کنیم. به نظر من زمانش نبود که مهدی از استقلال جدا شود. من تحلیلم این است که مهدی رفت تا به همه ثابت کند اگر استقلال نتیجه نگرفت، مقصر شکست‌های فصل قبل نبوده است. به هر حال هواداران از او خیلی گله کردند. فکر کنم حرف مهدی دقیقا این بود که من می‌روم تا مقصر باخت‌ها نباشم.» فتح‌ا...‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا شما با رحمتی صحبت کرده اید، می‌گوید: «نه، با او هیچ صحبتی نداشته ام.» او ادامه می‌دهد: «من منظورم حسینی نیست. ولی مهدی رفت تا احتمالا بگوید عامل جدایی بعضی از بازیکنان نیست. رفت که احتمالا بهانه‌ای نگذارد و آرامش را به تیم تزریق کند. هر چند معتقدم مهدی نباید می‌رفت ولی به نظرم رفتاری سخاوتمندانه داشت و امیدواریم در باشگاه جدیدش موفق باشد.»
استقلال این روزها مشکل مالی دارد و بعضی هواداران اعتقاد دارند یکی مثل فتح‌ا...‌زاده باید بیاید. کسی که از چک خودش برای استقلال و جذب بازیکنان هزینه می‌کرد. او در این باره می‌گوید: «بازیکن داشتیم آمده و ماشین من را از پارکینگ برده. حتما می‌دانید که ماشین لکسوسم را دادم امیرحسین صادقی. یک بار هم منصوریان به دفترم آمد و گفت پول می‌خواهم. خانه‌ام تلویزیون ندارم. ناگهان چشمش به ال سی دی اتاق من افتاد. گفتم نکند این را می‌خواهی؟ گفت این که خیلی خوب است. گفتم ببر. همان جا با علی منصوریان ال سی دی را بار ماشینش زدیم و برد! یک‌بار هم ستار همدانی دنبال ماشین بود. پول می‌خواست. یک گالانت خوشگل داشتم که دادم به او. یک‌بار هم در شمال یک واحد به حنیف عمران‌زاده دادم که همین شما بعدا گفتی حاجی دو واحد داده و واسه ما حاشیه درست کردید!»فتح‌ا...‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا همسرتان مخالف نبود این چیزها را به بازیکنان می‌دهید می‌خندد و می‌گوید: «به حاج خانم خیلی مدیون هستم و نمی‌دانم چطور جوابش را بدهم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها