چابکی سازمان و استفاده از ایده‌های تازه از امتیازهای اصلی سازمان رسانه‌ای «اوج» است. یکی از امتیازهای اوج این است که چابک، پرانرژی و جوان است. یک نهاد جوان، با مدیری جوان و پرانگیزه.
کد خبر: ۱۲۱۲۱۲۵

بسیاری از نهادها و سازمان‌های فرهنگی فربه هستند، تحرک و تاثیری در فضای فرهنگی ندارند اما اوج به‌دلیل کوچک بودن، سریع گام برداشته و در مسیر فرهنگی، حرکتی درست داشته است.
در اغلب آثاری که توسط این سازمان ساخته شده، ایده‌های خلاقانه و توجه به نیازهای جامعه وجود دارد. ما با فقر ایده مواجهیم، دعوت به همکاری از جوانان و بسترسازی برای رشد آنها باعث شده محصولات اوج جذاب، باکیفیت و خلاقانه باشد. جوانانی که مدیر و مسؤول در اوج هستند، به حوزه رسانه به عنوان شغل نگاه نمی‌کنند، این شوق آنان است که عزم و اراده‌شان را برای پیشرفت و حرکت قوی‌تر می‌کند.
اغلب تمرکز این دوستان روی موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده، بسیاری از تولیداتشان هم قابل توجه بوده است. جوانانی که در این مجموعه کار کرده‌اند، چشم‌انداز درستی برای فعالیتشان در نظر گرفته و بر همین اساس حرکت می‌کنند. آنچه در اوج اتفاق افتاده، محصول عشق و اعتقاد است. یکی دیگر از امتیازهای مجموعه رفتار فرهنگی مناسب با اهالی هنر و فرهنگ است. در یک سازمان فرهنگی، انتظار می‌رود فضایی فرهنگی حاکم باشد و اوج توانسته این قاعده را رعایت کند. اوج در دور تازه فعالیت‌هایش می‌تواند بیش از پیش به موضوع سریال‌سازی ورود کند. سریال مخاطب گسترده‌ای دارد و می‌تواند زیبایی‌ها و آداب و رسوم زندگی ایرانی را به تصویر بکشد. این روزها، جامعه پر از اخبار تلخ و سیاه است، اتفاق‌های خوب کمتر دیده و رسانه‌ای می‌شوند، اما جامعه نیاز دارد روحیه همدلی، ایثار و مهربانی‌هایی که هنوز در ایرانی‌ها پررنگ است، ببیند.

مرتضی سرهنگی

مدیر دفتر ادبیات مقاومت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها