همراه با فیلم‌های سینمایی در روزهای پایانی هفته

روح «رابین ویلیامز »میزبان پایان هفته تلویزیون

جام‌جم در پایان هفته تعدادی فیلم، انیمیشن و تله‌فیلم را در گونه‌های متفاوت برای پخش آماده کرده است که مخاطبان تلویزیون می‌توانند با تماشای این آثار اوقات‌فراغت خوبی داشته باشند. از میان فیلم‌هایی که پخش می‌شوند، پیشنهادهایی برای شما داریم که در زیر می‌توانید مطالعه کنید.
کد خبر: ۱۲۱۱۳۱۶

همراه با کیج در شبکه یک

فیلم سینمایی «همراه» به کارگردانی یورک شاکلتون، امشب ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
قصه: مایک چندلر و دامادش استیو، پس از مراجعه به اداره پلیس متوجه می‌شوند که در حین گشتزنی در شهر باید پسر نوجوانی به نام کنی را همراه خود ببرند. کنی که به خاطر اعمال خشونت در مدرسه تنبیه شده، بالاجبار باید چند روز را همراه پلیس در شهر گشتزنی کند تا از عاقبت خشونت و کارهای خلاف درس عبرت بگیرد.
بازیگران: نیکلاس کیج، کوری هاردریکت و مایکل رینی.
در جست‌وجوی قطعه گمشده در شبکه 2

فیلم تلویزیونی «در جست‌وجوی قطعه گمشده» به کارگردانی مسعود فرخنده امروز ساعت 8 از شبکه دو سیما
پخش می‌شود.
قصه: داستان فیلم درباره طراوت دختر نوجوانی است که به ستاره‌ها علاقه زیادی دارد و شب تولدش، زمانی که مشغول رصد آسمان بوده، شاهد سقوط آدم فضایی‌ای می‌شود. این آدم فضایی قطعه‌ای گمشده دارد که در آن سوی شهر افتاده و اگر قبل از غروب آفتاب به آن نرسد، خاکستر خواهد شد. اما مشکل دیگر آن است که بی‌نظمی باعث بیماری این آدم فضایی می‌شود. دایی سعید که راننده‌ای متخلف است، سعی می‌کند فضایی را به قطعه‌اش برساند، اما با تخلفاتش موجب بیماری او می‌شود. زمانی که حال فضایی بهتر می‌شود، پدر سعی می‌کند او را به مقصدش برساند.
بازیگران: بیژن بنفشه‌خواه، امیر غفارمنش و سیما مطلبی.
استرداد را در شبکه 3 ببینید

فیلم سینمایی استرداد به کارگردانی علی غفاری فردا ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
قصه: این فیلم به موضوع طلب 11 تن طلای ایران از شوروی می‌پردازد که قرار بود توسط شوروی بابت بدهی از جنگ جهانی دوم به ایران داده شود و مربوط به مقطع زمانی ۱۳۳۲ است. این فیلم یک درام تاریخی درباره وقایع جنگ جهانی دوم و مسائلی است که پای نیروهای متحدین و متفقین را به ایران باز کرد و در آن به ماجرای پرداخت غرامت به ایران اشاره می‌شود.
بازیگران: حمید فرخ‌نژاد، فرهاد قائمیان، صالح میرزاآقایی و سیاوش چراغی‌پور.
نیاز داوودنژاد در شبکه 4

فیلم سینمایی «نیاز» به کارگردانی علیرضا داوود‌نژاد امشب ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه چهار پخش می‌شود.
قصه: نوجوانی به نام علی پس از مرگ پدرش، تصمیم می‌گیرد نان‌آور خانه شود. علی پس از چند روز در چاپخانه‌ای مشغول به کار می‌شود. همزمان نوجوان دیگری به نام رضا نیز برای همان کار وارد چاپخانه می‌شود. با وجود درگیری‌های اولیه بین آن دو، به‌تدریج بین آنها پیوند عاطفی برقرار می‌شود... .
بازیگران: علی سوری، ترحم فتحی، شهره لرستانی، عزت‌ا... صلح‌جو مهربان، صدرا... اعتصامی، شجاع‌الدین حبیبیان، حسین میرآقایی، حبیب‌ا... قلیچ‌خانی و محمد یوسفی
یک پلیس و نصفی در شبکه 5

فیلم سینمایی «یک پلیس و نصفی» به کارگردانی جانات آ روزنبام، فردا ساعت 8 و 30 دقیقه از شبکه پنج پخش می‌شود.
قصه: کارینا یک دختر 12 ساله مدرسه‌ای است که مدام نقش پلیس‌ها را در مدرسه دارد و دوست دارد که پلیس باشد. او با کارآگاه سیمونز آشنا می‌شود و سعی می‌کند که به او کمک کند. ولی کارآگاه سیمونز از او می‌خواهد که در کارهایش دخالت نکند و بارها او را از این کار منع می‌کند. ولی همیشه سر و کله کارینا پیدا می‌شود. کارآگاه سیمونز و کارینا یک کارخانه خارج از شهر پر از پهپادهای خرابکار پیدا می‌کنند و با این‌که کارآگاه سیمونز از طرف رئیس پلیس معلق شده است نشان و اسلحه‌اش به او برمی‌گردد. با تلاش و زحمات کارآگاه سیمونز بالاخره یک نفر را دستگیر می‌کنند ولی او تبهکار نیست...
بازیگران: لو دیاموند فیلیپس، لولو ویلسون و جنت کیدر
یک دماغ ناقابل در شبکه شما
فیلم تلویزیونی «یک دماغ ناقابل» به کارگردانی مجتبی چراغعلی امشب ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد.
قصه: داستان فیلم درباره افسون است که در تلاش است تا بتواند بینی خود را عمل زیبایی کند. او بلافاصله بعد از جراحی زیبایی بینی، با فرنود ازدواج می‌کند. پدر افسون که پول کافی برای پرداخت به جراح ندارد، با نیرنگ، چکی را که به همکار جراح داده بود، پس می‌گیرد و از بین می‌برد. از آن روز به بعد، افسون که می‌داند همسرش به سختی پول خرج می‌کند، نگران است که اتفاق ناخوشایندی برای بینی‌اش رخ دهد تا آن‌که چندین بار دماغش دچار مشکل می‌شود و به دکتر مراجعه می‌کند و مشکلش حل می‌شود؛ اما باز هم نگرانی وجود دارد.

بازیگران: سحر ولدبیگی، عزت‌ا... مهرآوران، مرجانه گلچین و افشین سنگ چاپ
پدینگتون 1 را در شبکه کودک ببینید

انیمیشن سینمایی «پدینگتون 1» به کارگردانی پائول کینگ، امروز ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد.
قصه: پدینگتون، به تشویق خاله‌اش به شهر لندن می‌آید تا زندگی نو و جدیدی را در کنار آقای مونتگمری تجربه کند. در یک جنگل زیبا و خوش آب‌وهوا دو خرس باهوش و استثنایی به نام لوسی و پاستوزو زندگی می‌کردند. آنها سال‌ها پیش جان یک جغرافیدان به نام مونتگمری کلاید را نجات داده و به همین خاطر مونتگمری راه و رسم زندگی انسان‌ها را به آن دو می‌آموزد؛ برای آنها نام‌های انسانی انتخاب می‌کند و بعد آن دو را به لندن دعوت کرده و می‌خواهد به دیدن او بیایند. حالا بعد از گذشت 40 سال لوسی و پاستوزو، خاطرات خوب و تجربیاتشان را با پدینگتون در میان می‌گذرانند.
پیگیری ماشین‌ها در شبکه امید
فیلم سینمایی «ماشین ها1» به کارگردانی جان لستر و جو رانفت، امروز ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد.
قصه: لایتینگ مک کوئین ماشین مسابقه‌ای خوش عکس همیشه برای پیروز شدن مسابقه می‌دهد.

مک کوئین در راه رسیدن به محل مسابقات قهرمانی جام پیستون در کالیفرنیا برای مسابقه دادن با دو رقیب دیرینه، به طور غیر منتظره خود را در جاده 66 شهر رادیاتور اسپرینگ می‌یابد و با شخصیت‌های این شهر آشنا می‌شود و می‌فهمد که زندگی همانند یک سفر است نه خط پایان.
زیر تیغ آفتاب شبکه افق

فیلم سینمایی «تیغ آفتاب» به کارگردانی مجید جوانمرد، فردا ساعت 18 و 30 دقیقه از شبکه افق پخش خواهد شد.
قصه: علی خان، پس از سال‌ها زندگی در کوهستان با همسر و دخترش به زادگاه خود بازمی‌گردد تا انگیزه قتل برادرش را که به دست عوامل خان کشته شده است، روشن کند که...
بازیگران: داریوش ارجمند، محمدصالح علا، چنگیز وثوقی و زنده یاد هما روستا
انجمن شاعران مرده در شبکه نمایش

فیلم سینمایی انجمن شاعران مرده به کارگردانی پیتر ویر فردا شب ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.
قصه: نیل و تاد تحت نظارت شدید خانواده‌شان هستند که اصرار دارند پسرانشان دکتر و وکیل شوند، اما تاد می‌خواهد نویسنده شود. در شروع سال تحصیلی جدید استاد ادبیات انگلیسی عوض می‌شود و فردی به نام جان کیتینگ جایگزین معلم قبلی می‌شود. روش تدریس کیتینگ با آنچه دانش‌آموزان پیشتر به آن عادت داشتند، کاملا متفاوت است.
بازیگران: رابین ویلیامز، جاش چارلز، رابرت شان لئونارد، ایتن هاک، گیل هانسن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها