شیاطین ایرانشهر که سه زن را پس از ربودن مورد تجاوز قرار داده بودند، پس از محاکمه به اعدام، زندان، شلاق و دیه محکوم شدند.
کد خبر: ۱۲۱۰۶۹۴

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از اواسط خرداد سال گذشته و همزمان با شکایت دختر جوانی که در دام سه جوان گرفتار شده بود، در دستور کار پلیس آگاهی ایرانشهر قرار گرفت. شاکی به افسر تحقیق گفت: روزه بودم و آن روز ساعت 14 از محل کارم خارج شدم تا به خانه بازگردم. در کوچه‌ای خلوت خودرویی مقابلم متوقف شد و راهم را سد کرد. راننده و دو مرد که سرنشینان خودرو بودند پیاده شدند و مرا به زور داخل خودرو انداختند و بردند. این افراد تا غروب مرا مورد آزار و اذیت قراردادند و هرچه گفتم روزه‌ام رهایم نکردند. شب که شد مرا در محله دیگری رها کرده و متواری شدند.
پس از این شکایت متهمان تحت تعقیب قرار گرفتند و یکی از آنها شناسایی و بازداشت شد. به گفته فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، متهم درباره ارتباط با دختران و آزار آنها از سال 94 تا 97 اعترافاتی داشته است.
با افشای این جنایت سیاه، دو زن دیگر که در دام متهمان گرفتار شده بودند، شکایت خود را مطرح کرده و مشخص شد اعضای این باند چهار نفر هستند که برای تهدید زنان از اسلحه استفاده می‌کردند.
در ادامه با ردیابی‌های پلیسی سه عضو دیگر این باند هم شناسایی و در عملیات‌های جداگانه در شهرهای دیگر بازداشت شدند. با گذشت یک سال از این ماجرا چهار مرد متجاوز در دادگاه کیفری یک استان سیستان و بلوچستان محاکمه شده و به اعدام محکوم شدند.
دادستان سیستان و بلوچستان در این باره گفت: با توجه به پیگیری سه نفر از شکات و انجام تحقیقات، وقوع بزه به اثبات رسید و چهار نفر از متهمان این پرونده هرکدام به سه فقره اعدام محکوم شدند که در صورت تایید این حکم در دیوان عالی کشور در ملأعام و در یکی از میادین شهر اجرا خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد افزود: متهمان بابت آدم‌ربایی هر کدام به سه فقره ۱۵ سال حبس محکوم شدند و بابت سرقت اموال به سه فقره سه سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق و رد مال به شکات محکوم شدند.
دادستان زاهدان گفت: متهمان بابت جراحات و صدمات روحی و معنوی به شکات به پرداخت دیه و خسارت و بابت حمل سلاح غیرمجاز هر کدام به تحمل پنج سال حبس تعزیری محکوم شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها