کلینت ایستوود همراه فیلم تازه‌اش از کمپانی فوکس قرن بیستم به کمپانی برادران وارنر کوچ می‌کند. این هنرمند قدیمی و کهنه‌کار این روزها خودش را آماده ساخت درام افشاگرانه و اجتماعی بدون نام خود می‌کند. او که قرار بود این فیلم را برای فوکس کارگردانی کند، حالا آن را در کمپانی برادران ورانر جلوی دوربین می‌برد. لئوناردو دی‌کاپریو و جونا هیل هم از تهیه کنندگان فیلم هستند. قبل از این قرار بود این درام اجتماعی با بازی این دو وارد مرحله تولید شود.
کد خبر: ۱۲۱۰۵۰۳



حالا که ایستوود کارگردانی فیلم را به عهده گرفته، این دو همچنان به عنوان تهیه کننده با آن همکاری دارند. اما معلوم نیست در فیلم بازی هم خواهند کرد یا نه. گفته می‌شود علت اصلی کوچ فیلم از فوکس به برادران وارنر، دیدگاه مدیران کمپانی والت‌دیزنی است. این کمپانی مدتی قبل کمپانی فوکس و تمام متعلقات آن را خریداری کرد. مدیران کمپانی والت‌دیزنی صلاح دیدند ایستوود، فیلمش را با یک کمپانی دیگر بسازد و نه با آنها و شریک تازه‌شان!
داستان فیلم تازه ایستوود براساس یک ماجرای واقعی ساخته می‌شود و ریچارد جول را در راس ماجراهایش دارد. او یک مامور امنیتی بود که در جریان بازی‌های المپیک تابستانی سال 1996، متوجه یک بمبگذاری شد. البته این بمب منفجر و باعث مرگ یک نفر شد، اما اطلاع‌رسانی جول مانع خسارات بیشتر شد. مدتی بعد جول متهم به همکاری با تروریست‌ها شد و جنجالی به پا کرد. از سال 2014، ایستوود به دنبال کارگردانی این فیلم بوده است./ ددلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها