مدیر گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیوتهران گفت: این گروه فعال تر از پیش توجه جدی به گفتمان‌سازی فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و منظومه‌های ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.
کد خبر: ۱۲۱۰۴۷۸

علیرضا حبیبی، مدیر گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران با اشاره به ماموریت‌های این گروه گفت: رویکرد موضوعی گروه اخلاق و زندگی شهروندی فرهنگ، ادب، هنر، معارف اسلامی، خانواده و دفاع مقدس است.
از ماموریت‌های این گروه می‌توان به برنامه ریزی برای گسترش فضائل اخلاقی و ترویج معارف اسلامی و سیره اهل بیت(ع) و تمرکز بر نیازهای روحی و فکری مخاطبان در قالب‌های متنوع و جذاب اشاره کرد. البته ارائه الگوی مناسب سبک زندگی ایرانی - اسلامی و توجه به نهاد خانواده و سیاست‌های جمعیتی از دیگر ماموریت‌های این گروه است.
مدیر گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌های شاخصی از این گروه تهیه و پخش می‌شود، گفت: می‌توان به برنامه «چراغ» که مجله گفت‌وگو محور شبانگاهی فرهنگی، اجتماعی و تعاملی با رویکرد چالشی است نام برد.
«خانه ما» برنامه ترکیبی نمایشی با موضوع بررسی مسائل خانواده، سبک زندگی، جمعیت و آسیب اجتماعی است که شنبه تا چهارشنبه ساعت 15 روی آنتن رادیو تهران می‌رود. «گفتاورد» گفت‌وگوی موضوعی در شاخه‌های مختلف در ساحت تفکر و اندیشه است که هرروز بجز جمعه‌ها ساعت 13 و 30 دقیقه از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می‌شود.
علاوه بر این «به وقت خورشید» ویژه اذانگاهی ظهر است که به موضوعات اخلاقی و معارفی با رویکرد جامعه امروز می‌پردازد.
به گفته این مدیر گروه «کتاب شب» خوانش داستان‌های برگزیده و موفق نویسندگان ایران و جهان با اجرای بهروز رضوی از دیگر برنامه‌های شاخص این گروه است که هر شب جز جمعه‌ها ساعت 23 و 30 دقیقه تقدیم مخاطبان می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها