رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز هیچ مساله‌ای در غرب آسیا بدون مشارکت ایران حل‌شدنی نیست و شکل‌گیری جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی را بیش از هر زمان دیگری در کابوس امنیتی گرفتار ساخته است.
کد خبر: ۱۲۰۹۹۹۷

سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی که در آستانه فرارسیدن سی‌امین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی‌(ره) صادر کرده، دستاوردهای بزرگ و افتخارآمیز انقلاب و ایران اسلامی را محصول زنده بودن مکتب و حقیقت خمینی کبیر (ره) و جاری بودن ولایت و رهبری آن شخصیت بی‌نظیر تاریخی در وجود شریف خلف صالحش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) توصیف و تاکید کرد: ملت ایران از توان دفاعی کشور به عنوان موضوع اساسی انقلاب، ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهد کرد.
سردار باقری افزوده است:‌ ملت ایران با تأسی به آموزه‌های مکتب خمینی و خامنه‌ای عزیز در معادله‌ای معکوس هرگونه تهدید دشمن را به فرصتی طلایی برای توسعه دستاوردهای ناموسی انقلاب به‌ویژه اقتدار دفاعی و موشکی تبدیل و دست و پای هر متعرض و تجاوزگری را قطع خواهند کرد. در پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح آمده است: بی‌شک آنچه نیروهای مسلح طی سال‌های اخیر در صراط پایدارسازی امنیت ملی و قدرت‌افزایی دفاعی و بازدارنده در توفان جنگ و ناامنی‌های منطقه‌ای و شعله‌ور شدن آتش فتنه تروریسم تکفیری و تحریم‌های بی‌شمار ظالمانه آمریکایی پیموده‌اند و جبهه معاندین و ضد انقلاب را مرعوب و منفعل خود ساخته‌اند، بدون گوهر ارزشمند ولایت فقیه به عنوان میراث ماندگار امام (ره) و رهبری تیزهوشانه، مدبرانه و مومنانه رهبر معظم انقلاب اسلامی میسر نمی‌شد و خدای کریم را در این باب خاضعانه شاکریم. / فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها