سوالات خود را به clickhelp@jamejamonline.ir ایمیل کنید تا پاسخگوی شما باشیم. ذکر نام، نام خانوادگی و شهر یا روستای محل اقامت خود را فراموش نکنید، زیرا به سوالات بدون نام و مشخصات پاسخ داده نمی‌شود.
کد خبر: ۱۲۰۹۷۰۲

زینب حیدری‌نیا:
آیا می‌توان کاری کرد که وقتی کسی از مرورگر کروم دستگاهم استفاده می‌کند، به حساب کاربری من دسترسی نداشته باشد؟

کلیک:
اگر بخواهیم پاسخ سریعی به شما بدهیم باید بگوییم بله، برای این کار راهکاری رسمی توسط خود گوگل ارائه شده است. مرورگر گوگل کروم را باید بدون شک محبوب‌ترین مرورگر جهان دانست، با این وجود وقتی یک بار روی حساب کاربری خود وارد این مرورگر می‌شوید، مرورگر در تمام تب‌های باز شده از حساب کاربری شما استفاده می‌کند. این امر به خودی خود یک مزیت است، ولی وقتی مجبور هستید برای مدت زمانی کوتاه، حساب کاربری خود را در اختیار فردی دیگر قرار بدهید، عملا تمام حساب کاربری شما در اختیار فرد دیگر است و به همین دلیل نیز گوگل، ساختاری به نام وضعیت میهمان برای کاربران مرورگر کروم در نظر گرفته است. در ادامه، نحوه استفاده از این وضعیت را برای شما شرح خواهیم داد تا بتوانید از آن در شرایط مختلف استفاده کرده و امنیت و حریم شخصی خود را بهتر رعایت کنید.
نخستین موردی که باید به یاد داشته باشید این است که مرورگر وب شما باید به‌روز باشد، زیرا برخی نسخه‌های قدیمی از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند. به همین دلیل بهتر است سراغ به‌روزرسانی مرورگر خود بروید و سپس برای گام‌های بعدی اقدام کنید.
در ادامه باید روی گزینه پروفایل خود کلیک کنید تا یک منوی ویژه برای شما باز شود. یکی از گزینه‌های نمایش داده شده در این فهرست، Open Guest window نام دارد. با کلیک روی این گزینه، یک صفحه باز خواهد شد که در آن پیام You’re browsing as a Guest را مشاهده خواهید کرد و این امر به معنای عدم دسترسی به حساب شما در این صفحه است.

ابوالفضل اسدالهی:
آیا راهی برای شارژ سریع‌تر باتری آیفون وجود دارد؟

کلیک:
می‌توانید با استفاده از چند روش خاص و البته ساده، باتری دستگاه خود را به مراتب سریع‌تر شارژ کنید.
نخستین روش، استفاده از شارژر اصلی خود دستگاه است. برخی دستگاه‌های سری آیفون شارژ سریع دارند، ولی اگر از شارژرهای قدیمی‌تر برای آنها استفاده کنید، نمی‌توانید سرعت بالای شارژ را تجربه کنید.
دومین روش، استفاده از کابل کوتاه‌تر است. کابل‌های کوتاه‌تر سریع‌تر دستگاه شما را شارژ می‌کند.
سومین روش نیز قرار دادن دستگاه در وضعیت پرواز است که موجب می‌شود دستگاه سریع‌تر شارژ شود. حتی اگر می‌خواهید سرعت شارژ شما در وضعیت پرواز بیشتر شود، می‌توانید دستگاه آیفون خود را به‌صورت کامل شارژ کنید. اگر مجبور به استفاده از دستگاه در زمان شارژ هستید نیز می‌توانید نور نمایشگر را تا حد ممکن کم کرده و نرم‌افزارهای باز در پس‌زمینه دستگاه را از وضعیت اجرا در بیاورید تا سرعت شارژ دستگاه آیفون شما بهبود پیدا کند. همچنین نرم‌افزارهایی که به‌صورت دائمی در حال چک کردن شبکه اینترنت هستند بر سرعت شارژ شما تاثیر می‌گذارد و حتی می‌توانید برای بهبود سرعت شارژ، اینترنت دستگاه خود را موقتا خاموش کنید تا سرعت بالاتری را در شارژ باتری خود تجربه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها