میکرون حالا دارنده سریع‌ترین مموری DDR 4 جهان است زیرا هفته گذشته اورکلاکرهای حرفه‌ای موفق شدند فرکانس کاری یک کیت Ballistix DDR4 3600MT/s میکرون را به ۵۷۲۶ مگاهرتز برسانند.
کد خبر: ۱۲۰۷۳۴۷

به گزارش دیجیاتو و به نقل از Techspot افرادی که این اورکلاکینگ را انجام دادند، کیت میکرون را در یک یونیت خنک‌کننده نیتروژن قرار داده و توانستند این ماژول را به راحتی اورکلاک کنند.
آنها در این‌باره اظهار کردند: برایمان عجیب بود ماژول‌های میکرون چقدر راحت اورکلاک شدند. بقیه ماژول‌هایی که تا به حال با آنها کار کردیم نیاز به دمایی خیلی پایین‌تر از حد پایداری داشتند و به دما بسیار حساس بودند، اما چنین تجربه‌ای با کیت میکرون نداشتیم. در واقع روند کار آنقدر ساده بود که نیازی به اقدامات و تنظیمات اضافه‌ای نبود.
امسال تا به اینجا رکورد سریع‌ترین DDR 4 اورکلاک شده سه بار شکسته شده است. اولین بار رکورد با 5608 مگاهرتز در اختیار DDR 4 مدل HyperX Predator کینگستون قرار گرفت. بعد از آن مموری Spectrix D60G ای‌دیتا با 5634 مگاهرتز رکورد را در دست گرفت و پس از گذشت تنها سه روز از رکوردزنی این محصول، حالا مموری DDR 4 میکرون توانسته سریع‌ترین باشد. به نظر می‌رسد مموری B-die میکرون حداقل برای مدت زمان کوتاهی هم که شده در صدر بماند. گزارشاتی که از سامسونگ رسیده بر این دلالت می‌کند که این شرکت تولید مموری‌های B-die خود را متوقف کرده و در سه ماهه سوم سال 2019 شاهد توقف تولید این محصول خواهیم بود. از آن‌جایی که مموری‌های B-die محصولات مورد علاقه اورکلاکرها هستند و بیشتر تست‌ها روی آنها انجام می‌شود. به نظر همین موضوع می‌تواند جای مموری میکرون را در صدر سریع‌ترین DDR 4 ثابت نگاه دارد. این موضوع برای سران میکرون اهمیت زیادی دارد و آنها در تلاشند با ارائه محصولات پرسرعت با عملکرد مطمئن و قابل قبول، نام خود را بین شرکت‌های پیشگام حوزه سخت‌افزار همچنان مورد توجه نگاه دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها