
دکتر علیعسکری در این حکم میرباقری را مأمور کرد با توجه به رویکردهای تبیینی، آگاهیبخشی، ترویجی، مطالبهگری و حمایتی، گفتمانسازی «رونق تولید» را با تأکید بر محورهای ذیل در دستور کار قرار دهد: برنامهریزی برای ایجاد گفتمان مؤثر رسانهای درباره مسائل مرتبط با حوزه تولید و بهبود فضای کسب و کار و حرکت به سوی تبدیل شدن ایران اسلامیبه کشوری پیشرفته و صنعتی.
طراحی نظام کارآمد به منظور استفاده از همه ظرفیتهای رسانه ملی و سایر نهادها برای برنامهسازی مطلوب و کیفی در راستای ارتقای رونق تولید در تراز یک رسانه توسعه محور و پیشرفتمدار.
بصیرتافزایی و جریانسازی مستمر و شورآفرینی برای افزایش حمایت ملت از کالای ایرانی برای رونق تولید و افزایش اشتغال و کاهش واردات و هزینههای ارزی با بهرهگیری از ظرفیت برنامههای شاخص و آثار فاخر نمایشی. معرفی کارآفرینان برتر کشور و شرکتهای دانشبنیان برای ترویج روحیه کار و تلاش سازنده در جامعه و گسترش فرهنگ تلاش و تحرک در بین جوانان. استفاده از برترین کارشناسان و خبرگان اقتصادی و هنرمندان با اعتقاد راسخ به مسیر در برنامهها.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد
دکتر محمد اسحاقی، استاد دانشگاه تهران:
محمدرضا مهدوی در گفتوگو با «جامجم»: