احمد اصغری‌مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان در پروژه‌های مسکن مهر گفت: رئیس‌جمهور بر تکمیل مسکن‌های مهر کشور تا پایان امسال تاکید دارد.
کد خبر: ۱۲۰۵۷۴۸

به گزارش ایسنا، از مجموع دو میلیون و ۲۰۰ هزار مسکن مهر شهری یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد آن تحویل متقاضیان شده، ۲۰۰ هزار واحد آماده تحویل و ۲۰۰ هزار واحد باقیمانده هم تا پایان امسال تکمیل می‌شود. تاکنون در پنج استان، جشن اتمام مسکن مهر شهرهای بالای ۲۵هزار نفر انجام شده و دولت وعده داده تا پایان سال پرونده مسکن مهر در کل کشور، بجز واحدهایی که دارای معارض هستند را ببندد.
بیشترین تعداد واحدهای نیمه‌کاره مسکن مهر در شهرهای پردیس، پرند و هشتگرد قرار دارد که طبق گزارش‌های میدانی، روند ایجاد خدمات زیربنایی و روبنایی این سایت‌ها سرعت گرفته است. از ده بهمن‌ماه سال گذشته در پردیس دو قرارداد بزرگ به ارزش 1400میلیارد تومان برای ایجاد خدمات و زیرساخت‌ها از جمله مترو و راه‌های دسترسی به امضا رسید.
همچنین گفته می‌شود از ۸۵ هزار واحد مسکن مهر این شهر تاکنون بیش از ۳۵ هزار مورد افتتاح و سایر واحدها تا پایان سال تکمیل می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها