زن شوهرکش در دادگاه: 2 سال است فرزندانم را ندیده‌ام

سناریوی قتل شوهر با همدستی شوهرخواهر

زن جوان که با همدستی شوهرخواهرش، همسرش را کشته بود، دیروز در دادگاه اشک ریخت و گفت، دو سالی که در زندان است حتی نتوانسته یک بار تلفنی با دو پسر خردسالش صحبت کند. پس از این جلسه، قضات دادگاه ترتیبی دادند تا این زن بتواند فرزندانش را ملاقات کند .
کد خبر: ۱۲۰۴۶۹۷

به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه پانزدهم اردیبهشت ۹۶ جسد یک مرد در کانال آبی در قیامدشت پیدا شد. شواهد نشان می‌داد این مرد در محل دیگری خفه و سپس به کانال آب پرتاب شده است.
یک شبانه‌روز از کشف جسد گذشته بود که زن جوانی به کلانتری ۱۷۴ قیامدشت رفت و از ناپدید شدن همسرش به نام پرویز خبر داد. نسرین گفت: همسرم دیروز صبح برای خرید نان از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. همه‌جا را دنبال او گشتم اما او را پیدا نکردم.
پس از بررسی این شکایت مشخص شد جسد کشف‌شده در کانال آب متعلق به شوهر اوست. وقتی پلیس به اختلاف‌های دنباله‌دار این زن و شوهر پی برد نسرین باردیگر تحت بازجویی قرار گرفت و این بار به قتل همسرش با همدستی شوهرخواهرش به نام بهروز اعتراف کرد. وی گفت: من و شوهرم با وجود داشتن دو پسر خردسال با هم اختلاف داشتیم. من زندگی خوبی نداشتم و گاهی اوقات با شوهرخواهرم درد دل می‌کردم. پس از مدتی من و بهروز به یکدیگر علاقه‌مند شدیم. به همین خاطر بهروز نقشه قتل شوهرم را کشید. قرار بود شوهرم را بکشیم و او پس از جدا شدن از خواهرم با من ازدواج کند. آن شب بهروز مهمان خانه ما بود. او قرص‌های خواب‌آوری به من داد تا در لیوان آب طالبی بریزم. من آب طالبی مسموم را به شوهرم دادم و سپس بهروز طبق نقشه او را کشت و جسدش را با خودش برد .
به دنبال اظهارات این زن، بهروز نیز بازداشت شد. وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من و نسرین از قبل نقشه قتل را کشیده بودیم. شب قتل پرویز پس از نوشیدن یک لیوان آب طالبی مسموم به اتاق خوابش رفت. من هم خداحافظی کردم و بیرون رفتم و چند دقیقه‌ای داخل ماشین مقابل در منتظر ماندم. وقتی نسرین با من تماس گرفت به خانه آنها رفتم و متوجه شدم پرویز بیهوش شده است. می خواستم همان جا او را خفه کنم، اما نسرین گفت طاقت دیدن مرگ او را ندارد. به‌همین خاطر پرویز را با خودم داخل ماشین بردم و او را خفه کردم و سپس جسدش را در کانال آب انداختم.
پس از تکمیل تحقیقات برای بهروز به اتهام مباشرت در قتل و برای نسرین به اتهام معاونت در جنایت کیفرخواست صادر و پرونده‌شان به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. آنها دیروز در حالی به ریاست قاضی عبداللهی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستادند که نماینده دادستان گفت: معاون قوه قضاییه هنوز از طرف دو پسر صغیر قربانی درخواستی را مطرح نکرده، از این رو فرصت می‌خواهیم تا درخواست معاون اول قوه قضاییه را جویا شویم.
سپس نسرین در جایگاه ویژه ایستاد و در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: در دو سالی که بازداشت شده‌ام حتی برای یک بار هم فرزندانم را ندیده‌ام. پسرانم با خانواده همسرم زندگی می‌کنند و آنها حتی اجازه نمی‌دهند تلفنی با فرزندانم صحبت کنم. من تحمل این شرایط را ندارم و تقاضا می‌کنم اجازه دهید فرزندانم را ببینم.
در این میان مادر قربانی برخاست و با اشاره به نسرین گفت: این زن پسرم را قربانی رابطه پنهانی با شوهرخواهرش کرد. من نمی‌توانم اجازه دهم نوه‌هایم او را ببینند. من برای این زن و شوهرخواهرش قصاص می‌خواهم.
سپس قضات دادگاه ادامه جلسه را برای استعلام نظر معاون اول قوه قضاییه به بعد موکول کردند و ترتیبی دادند تا زن جوان بتواند با فرزندانش ملاقات کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها