همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، شبکه رادیویی گفت‌وگو با تدارک ویژه‌برنامه‌های متنوعی به استقبال این ماه پرفضیلت می‌رود.
کد خبر: ۱۲۰۴۶۱۱

پخش ترتیل قرآن کریم در چهار قسمت و در هر قسمت یک حزب با هدف جاری شدن عطر قرآن در تمامی طول روز در جدول پخش شبکه به همراه تفسیر کوتاه و روان یکی از آیات قرائت شده در هر حزب از جمله تدارکات رادیو گفت‌وگو در این ماه است که در قالب 120 برنامه 25 دقیقه‌ای از 16 اردیبهشت تا 14 خرداد در ساعات 4 و 45 دقیقه صبح، 13 و 10دقیقه، 17و 19 و 35 دقیقه پخش می‌شود.
ویژه‌برنامه سحرگاهی با نام زلال مثل باران به بیان نکات اخلاقی از واعظین بزرگ کشور، آداب ماه مبارک رمضان و ایجاد فضای معنوی مناسب این ایام با هدف آموزش آداب رفتاری و گفتاری بر پایه تعالیم اسلامی خواهد پرداخت.
ویژه‌برنامه وقت افطار با نام به تماشای سوگند شامل آیتم‌های متنوع و جذابی مانند یک آیه، یک پیام، گفت‌وگو‌های قرآنی، اخلاق گفت‌وگو، جای شما سبز، خدا و ... است. میزگردی با نام رهیافت از دیگر برنامه‌های رادیو گفت‌وگوست که به بررسی رابطه دین و تجدد با حضور اندیشمندان و نخبگان می‌پردازد. مجله صبحگاهی فصل وصل هم در این شبکه به موضوعاتی مانند تفسیر و شرح دعای روز، بررسی فلسفه روزه‌داری، اخلاق روزه‌داران، روزه‌داری در محل کار، رمضان و محیط زیست، رمضان و فرهنگ عامه و ... ا ختصاص دارد.
برنامه برهان به شبهه آفرینی‌های دینی و مذهبی می‌پردازد. برنامه ماه، ماه نگاهی به آیین‌های اقوام مختلف در ماه رمضان دارد. یکی دیگر از برنامه‌های این شبکه به گفت‌وگو با افراد تازه مسلمان شده اختصاص دارد. برنامه روشنا هم، تفسیری روان و ساده قرآن مجید ارائه می‌دهد. پخش سخنرانی‌های معارفی از واعظین بزرگ کشور در قالب برنامه بر بال سخن روی آنتن می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها