به گزارش تسنیم، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۴۵۵۵

بر اساس این گزارش، آژیر خطر در شهرک‌های بیت شیمش در نزدیکی قدس اشغالی و تمام شهرک‌های اطراف نوارغزه به صدا در آمده است. خبر دیگر این‌که گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای تجاوزاتش به نوار غزه هشدار داد و تاکید کرد دامنه آتش را گسترش خواهد داد.
فلسطین الیوم گزارش داده که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از بامداد امروز شنبه به مناطق مختلف نوار غزه حمله می‌کنند که در نتیجه آن یک شهروند شهید و 6 نفر دیگر زخمی شده است.
این رسانه از شنیده شدن صدای انفجار بزرگ در شهر غزه خبر داده است. رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم از اصابت یک موشک به شهرک صهیونیست نشین کریات گات خبر دادند. رسانه‌‌های رژیم صهیونیستی از باز شدن تمام پناهگاه ها در شهر صهیونیست نشین بئرالسبع خبر دادند.
توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی از نوار غزه را گلوله باران کرده است.
یک پهپاد اسرائیلی هم یک راکت به شهرک بیت حانون در شمال نوار غزه شلیک کرد.
گردان‌های الناصر صلاح الدین تاکید کرد یگان موشکی این گروه، چندین شهرک صهیونیست نشین را با ده‌ها موشک در هم کوبیده است.
خلیل الحیه از رهبران جنبش حماس تاکید کرده است اشغالگران هیچ راهی جز پایبندی به تفاهمات شکستن محاصره ندارند و مقاومت وسایل و ابزارهایی در اختیار دارد تا اشغالگران را به آن ملزم کند.
بنی گانتس از رقبای انتخاباتی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس ائتلاف ژنرال‌ها گفته است نتانیاهو راهبردی در اختیار ندارد و ما باید موازنه بازدارندگی را پیش از سازش اعاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها