مجموعه 90 قسمتی ناخنک، کاری از شرکت صوتی و تصویری سروش به تهیه‌کنندگی محمد صالحیان و کارگردانی یزدان فتوحی کلید خورد.
کد خبر: ۱۲۰۴۳۷۸

این سریال با نگاهی طنز و با استفاده از بخش‌های نمایشی کوتاه چند دقیقه‌ای تلاش دارد ضمن فرهنگ‌سازی و نقد عادت‌های ناپسند شهروندی و اجتماعی، فضایی شاد و مفرح را برای بیننده فراهم کند.
مجموعه ناخنک با زمان پیش‌بینی شده 40 دقیقه‌ای و میانگین ده بخش برای هر قسمت طراحی شده و دارای ویژگی‌هایی همچون ضرباهنگ تند با استفاده از وله‌ها و آرم استیشن‌های جذاب و به روز است.
با توجه به نیاز مبرم جامعه برای تولید برنامه‌هایی از این قبیل با تاکید رهبر معظم انقلاب در جهت تقویت حس امید و شادی در میان مخاطبان به نظر می‌رسد ناخونک، ظرفیت مناسبی برای این اتفاق داشته باشد. استفاده از کادر بازیگران شناخته شده مجموعه‌های موفق قبلی و تیم نویسندگان مجرب، تضمینی برای دیده شدن و موفقیت ناخنک است.
ناخنک با تمرکز روی موضوعاتی چون کانون خانواده، اختلاف نسل‌ها، مشکلات شهروندی و آپارتمان‌نشینی، مشکلات بیمارستان‌ها، هزینه‌های درمان، فرهنگ کتابخوانی، توجه به اماکن عمومی، ورزش و سلامتی، تربیت فرزندان و مطالبی از این دست می‌کوشد رسالت رسانه‌ای خود را به بهترین نحو ممکن ارائه کند.
مجموعه ناخنک به تهیه‌کنندگی محمد صالحیان و کارگردانی و سرپرستی نویسندگان یزدان فتوحی و با همراهی شهرام خلج به عنوان طراح گریم تولید خواهد شد. مریم امیرجلالی، عزت‌ا... مهرآوران، حسین رفیعی، شهاب عباسی، ابراهیم شفیعی، یزدان فتوحی، مهرناز افلاکیان، آرش میراحمدی، نادر داهیم، ژاکلین آوازه، میرحامد تهرانی، مرتضی رستمی، محمدرضا خسروی و مهران ضیغمی از جمله بازیگران سریال ناخنک هستند.
این مجموعه 90 قسمتی که کاری از شرکت صوتی و تصویری سروش است، اوایل ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها