خواستگار شکست خورده وقتی فهمید دختر مورد علاقه اش قصد ازدواج با پسر دیگری را دارد، او را ربود تا با تهدید «بله» بگیرد.
کد خبر: ۱۲۰۳۶۲۲

به گزارش خبرنگار جام‌جم، 29 فروردین امسال دختر 28 ساله‌ای با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از مرد جوانی به نام پیمان و دو همدستش به اتهام آدم ربایی و ضرب و شتم شکایت کرد.
دختر جوان به بازپرس گفت: ساعت 11 و 30 دقیقه شب دیروز از محل کارم به خانه‌مان در شهرک گلستان بازگشتم. وقتی وارد خانه شدم، ناگهان چند مرد از پشت سر، دهان و دست و پایم را گرفتند و مرا به داخل خودرویی انداختند. در برابر آنها مقاومت کردم که هنگام سوار کردن به خودرو سرم به جدول کنار خیابان برخورد کرد و شکست. پس از طی مسافتی متوجه شدم یکی از ربایندگان خواستگارم به نام پیمان است. مرا به خانه پدری‌اش برد و تهدید کرد اگر با او ازدواج نکنم، رویم اسید می‌ریزد و بعد مرا می‌کشد. مدام می‌گفت؛ «یا مال منی یا مال خاکی.» خیلی ترسیده بودم. برای رهایی از دستانش قول دادم با او ازدواج می‌کنم. وقتی متوجه شد قبول کرده ام با او ازدواج کنم، پس از چند ساعت مرا رها کرد.
پس از این شکایت پرونده در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. ماموران در تحقیقات اولیه متوجه شدند، آدم ربایان با یک خودروی پژو 405 اقدام به ربایش دختر جوان کرده‌اند. در ادامه مخفیگاه متهمان در شهریار شناسایی شد و هفتم اردیبهشت ماموران آنها را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.متهمان در بازجویی‌ها به ربودن شاکی اعتراف کردند و پیمان اظهار کرد: چند سال است خواستگار شاکی هستم. قرار بود با هم ازدواج کنیم اما ناگهان او از تصمیمش منصرف شد. چندی قبل متوجه شدم قصد ازدواج با مرد دیگری را دارد و هیچ علاقه‌ای به من ندارد.به همین خاطر تصمیم به ربایش او گرفتم تا مجبورش کنم با من ازدواج کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها