تهیه‌کننده سریال «نفوذ» گفت: تصویربرداری فاز دوم این سریال از اردیبهشت‌ در شمال کشور و در مکان فیلمبرداری داخلی سایت کبکان آغاز خواهد شد و این روزها مراحل پایانی پیش‌تولید و بازنگری در متن سریال را در دست داریم.
کد خبر: ۱۲۰۳۰۷۹

محسن علی‌اکبری، تهیه‌کننده سریال نفوذ به کارگردانی جواد شمقدری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به بازیگران جدیدی که در این سریال حضور خواهند داشت، افزود: تعدادی بازیگر مشترک با فاز اول داریم و تعدادی هم بازیگر خارجی برای بازی در محل کبکان خواهیم داشت که با بازیگران فاز قبلی متفاوت هستند.
تهیه‌کننده سریال نفوذ با تایید این‌که قصه فاز جدید این سریال در ادامه قصه فاز قبلی است نیز بیان کرد: فاز سوم نفوذ مقطع بعد از تسخیر سفارت تا جنگ تحمیلی را روایت می‌کند که قرار است سال آینده تولید شود، اما در فاز دو تا مقطع تسخیر سفارت پیش می‌رویم.
علی‌اکبری ضمن بیان این سریال نیز افزود: بخش عمده‌ای از مکان‌های فیلمبرداری در سایت کبکان در شمال کشور است. بخش دیگری در سایت نظامی در قم و بخشی نیز در شهرک غزالی قرار دارد. تمام خیابان طالقانی را در شهر قم دکورسازی کردیم و از دکورهای فاز قبلی نیز در فاز جدید استفاده می‌شود.
وی ادامه داد: بخشی از سریال که در دهه فجر سال گذشته روی آنتن رفت، فقط ده قسمت از این سریال بود و به دلیل خالی بودن باکس تلویزیون در آن زمان پخش شد. در صورتی که حدود ۱۲۰۰ دقیقه از تصویربرداری تا بهمن سال گذشته به پایان رسید که چیزی حدود ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای شد و فقط ده قسمت آن پخش شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها