رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: در حال حاضر بیش از 200 گروه جهادی بانوان بسیجی در مناطق سیل‌زده به مردم این مناطق به‌ویژه زنان خدمات مختلفی ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۱۲۰۲۰۹۱

به گزارش ایرنا، مینو اصلانی افزود: گروه‌های جهادی بانوان با حضور در مناطق سیل‌زده علاوه بر کمک‌هایی که به بانوان این مناطق سیل‌زده می‌کنند، در مشاوره، خدمات پزشکی و خدمات اجتماعی به بانوان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
وی ادامه داد: در استان‌های سیل‌زده تمام گروه‌های جهادی مشارکت جدی دارند تا بتوانند خدمات اجتماعی، فرهنگی و حتی مشاوره‌ای به زنان آسیب‌دیده از سیل داشته باشند و در صورت نیاز برای کمک به سیل‌زدگان به استان‌های دیگر نیز اعزام خواهند شد.
اصلانی با بیان این‌که به افرادی که در سیل اخیر از نظر روحی دچار بحران شده‌اند، مشاوره داده می‌شود، افزود: با توجه به این‌که هنوز ارائه خدمات مشاوره‌ای به این افراد ادامه دارد، آمار دقیقی از میزان مشاوره‌های انجام شده در دست نداریم، اما استان‌ها در حال جمع‌آوری اطلاعات و آمار هستند.
وی به بخش دیگری از خدمات ارائه شده توسط بانوان بسیجی در مناطق سیل‌زده اشاره کرد و گفت: تاکنون چهار میلیارد تومان از کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی جمع‌آوری شده است که با تهیه اقلام مورد نیاز در مناطق سیل‌زده توزیع می‌شود.
اصلانی ادامه داد: همچنین 35 تن اقلام خوراکی به مناطق سیل‌زده لرستان، خوزستان، گلستان و دیگر استان‌ها ارسال شده است. در این مناطق اقلام و لوازم مورد نیاز مردم سیل‌زده توزیع می‌شود که نمونه‌ای از این موارد ده هزار بسته بهداشتی مختص بانوان، شیرخشک، البسه بانوان و پخت روزانه غذا حدود 15 هزار پرس بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها