فرار به ترکیه با 4 کیلو طلای شوهر

تاجر سرشناس زمانی که چهار کیلو طلا را به صورت امانت به همسرش داد، نمی‌دانست او با طلاها به ترکیه فرار می‌کند.
کد خبر: ۱۲۰۲۰۷۷

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، هفته گذشته مرد تاجری با حضوردر دادسرای ناحیه 34 تهران از همسر موقتش و خواهر او به اتهام سرقت چهارکیلو طلا شکایت کرد. با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات از شاکی درپلیس آگاهی تهران آغاز شد .
وی به افسر تحقیق گفت: تاجر هستم و در زمینه خرید و فروش دلار و طلا فعالیت می‌کنم. خانه‌ام در یکی از پنت‌هاوس‌های شمال تهران است. افراد زیادی از جمله مربیان معروف فوتبال که در تهران هستند و هنرپیشگان معروف مرا می‌شناسند و به خانه‌ام رفت و آمد می‌کنند و در مهمان‌های خانوادگی‌ام شرکت می‌کنند. چندی پیش در یکی از همین مهمانی‌های خانوادگی با خانم جوانی آشنا شدم.
شاکی ادامه داد: دوستی‌مان از آن شب مهمانی آغاز شد و هر‌از‌گاهی آن زن جوان و خواهرش به مهمانی من می‌آمدند. در پی این رفت و آمدها بود که به هم علاقه‌مند شدیم و او را به عقد موقت خود در‌آوردم. زندگی خوبی با هم داشتیم و اختلاف و درگیری با هم نداشتیم. چندی قبل چهار کیلو طلا خریدم و می‌خواستم به‌زودی آن را بفروشم، اما به خاطر سفری که در پیش داشتم، طلاها را داخل کیفی گذاشتم و به همسرم موقتم دادم تا مراقبش باشد. زمانی که از سفر بازگشتم و برای تحویل گرفتن چهار کیلو با او تماس گرفتم، مدعی شد به سفر رفته و به‌زودی بر‌می‌گردد، اما خبری از وی نشد‌. پس از پرس‌و‌جو متوجه شدم او و خواهرش خانه‌های خود را تغییر داده و به محلی نا‌مشخص رفته‌اند.
جست‌وجوها برای یافتن دو خواهر جوان ادامه داشت تا این‌که دو روز پیش مخفیگاه خواهرزن شاکی به دست آمد و او با هماهنگی قضایی بازداشت شد.
زن جوان به افسر تحقیق گفت: من و خواهرم در یک مهمانی با شاکی آشنا شدیم. او به خواهرم علاقه‌مند شد و بعد از مدتی او را به عقد موقت خود درآورد. آنها زندگی خوبی با هم داشتند، اما از چندی پیش اختلاف و درگیری‌های میان آن دو بالا گرفت و خواهرم دیگر حاضر به ادامه زندگی با او نبود. خواهرم از دست تهدیدهای شوهرش به ترکیه سفر کرد و بازنگشت. شوهرش دروغ می‌گوید و چهار کیلو طلا را به خواهرم امانت نداده است. او با این شکایت دروغین می‌خواهد ما را به دردسر بیندازد تا خواهرم مجبور شود از ترکیه به ایران سفر کند و به زندگی با او ادامه دهد.
با توجه به گفته‌های این زن، تحقیقات برای مشخص شدن صحت ادعای او در پلیس آگاهی در حالی ادامه دارد که خواهر او متواری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها