همه چیز درباره صفحات امروز

باز هم رسیدیم به داستان هر روزه‌مان. داستان ما و شمایی که سال‌هاست همراه هم هستیم و روزهای هفته را با هم سپری می‌کنیم. حالا هم شده سه‌شنبه و آن هم چه سه‌شنبه‌ای... تولد حضرت علی‌اکبر(ع) است و روز جوان.
کد خبر: ۱۲۰۱۵۰۱

اول از همه این روز را به همه جوان‌ها و البته به خودمان که یک گروه کاملا جوان هستیم تبریک می‌گوییم، بعد هم به جوان‌های دیروز که حالا موهاشان شده رنگ برف، بعد هم به جوان‌های آینده که حالا کودک و نوجوان هستند.
تبریک‌ها و شادباش‌های ما به کلام خلاصه نشده و سعی کرده‌ایم در عمل هم یاد این روز را گرامی بداریم البته به روش خودمان. پس برویم ببینیم امروز در صفحات فرهنگی چه کرده‌ایم.
حالا که حرف روز جوان و میلاد فرزند امام حسین(ع) شد، از صفحه 10 شروع کنیم. امروز همکارانمان برایتان یک صفحه پر از شعر تدارک دیده‌اند. شعرهایی که ابراز ارادت به حضرت علی‌اکبر (ع) است و خواندنش در روز ولادت ایشان شیرینی خاص خودش را دارد. ضمن این‌که از اخبار هنری مهم روز هم غافل نشده و فضایی برای پرداختن به این رویدادها در صفحه لحاظ شده است.
یادتان است دیروز رفته بودیم سراغ کتاب «در کمین گل سرخ» نوشته محسن مومنی درباره زندگی و احوال شهید صیادشیرازی و توضیح داده بودیم کتاب چیست و چگونه است و این خبر را هم داده بودیم که رهبر انقلاب بر این کتاب تقریظی نوشته‌اند؟ روز گذشته این تقریظ رونمایی شد و محمدصادق علیزاده، دبیر فعال گروه فرهنگ و هنر را راهی محل رونمایی کرد.
او به قطعه 29 گلزار شهدا در بهشت زهرا رفت و علاوه بر این‌که ما از مطالبش درباره شهدای این قطعه در صفحه اینستاگرامش لذت بردیم و کلی اطلاعات کسب کردیم، گزارش آیین رونمایی از تقریظ را هم نوشت تا امروز منتشر شود. حالا امروز ما و شما که غایب بوده‌ایم می‌توانیم این گزارش را بخوانیم تا ببینیم چه خبر بوده است. گزارش در همین صفحه 10 منتشر شده است.
ساناز قنبری که یکی از وفادارترین خبرنگاران به حوزه سینماست مثل همیشه دنبال سوژه‌های خاص و پرهیجان رفته است. برای امروز رفته سراغ یک کارگردان جنجالی که این روزها اغلب ساکت است و فیلم «زندانی‌ها» را هم روی پرده دارد.
بله درست متوجه شده‌اید، مسعود ده‌نمکی. ورق بزنید و در صفحه 11 بخوانید که او چه پرسیده و جناب کارگردان چه جواب‌هایی داده است.
علی معلم دامغانی را که می‌شناسید، مرتضی آوینی را هم همین‌طور. در صفحه 12 امروز محمدرضا کائینی رفته سراغ چهره اول و از او خواسته درباره چهره دوم حرف بزند. نتیجه‌اش شده یک گفت‌وگوی جذاب که توصیه می‌کنیم خواندنش را از دست ندهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها