در دیدار اعضای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) با سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما، بر تولید برنامه با محوریت مهدویت در سال ۹۸ تأکید شد.
کد خبر: ۱۲۰۱۱۸۳

به گزارش جام‌جم، حجج‌اسلام محمود متوسل مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، صادق کفیل معاون فرهنگی، آموزشی و غلامحسین رعیت‌پور مدیر روابط‌عمومی این بنیاد با حضور در ساختمان شبکه قرآن و معارف سیما با محسن عرفاتی سرپرست این شبکه دیدار و گفت‌وگو کردند.
در ابتدای این جلسه مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این بنیاد، گفت: در مرکز تخصصی مهدویت تاکنون 400 فارغ‌التحصیل داشته‌ایم که می‌شود از آنها به عنوان کارشناسان مهدویت در برنامه‌های مختلف شبکه قرآن و معارف سیما استفاده کرد.
وی اظهار کرد: 35 عنوان کتاب برای رده‌های سنی مختلف و اساتید حوزه و دانشگاه در زمینه پاسخ به شبهات و ... در بخش انتشارات این بنیاد ارائه شده که از این شبکه می‌خواهیم در معرفی این آثار ما را یاری کنند.
در ادامه این جلسه محسن عرفاتی، سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما با بیان این‌که یکی از رویکردهای مهم برنامه‌سازی این شبکه در سال 98 مهدویت است، گفت: بحث امام زمان (عج) نباید منحصر به نیمه شعبان باشد و در تلاش هستیم برنامه‌هایی با محوریت مهدویت در طول سال روی آنتن ببریم.
عرفاتی اظهار کرد: این شبکه آمادگی کامل دارد که درباره بیان دیدگاه بزرگان و اندیشمندان مطرح جهان در ارتباط با امام زمان (عج) و وظایف منتظران و همچنین معرفی علمای ربانی برنامه‌هایی مانند سعادتمندان تولید کند که امیدواریم با مشارکت این بنیاد به‌زودی شاهد این اتفاق باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها